Tøying

Lykkeliten10&13

Forelsket i forumet
Sist svangerskap hadde jeg ingen tegn på at fødsel startet annet en nedpress og kom inn med 8 cm åpning. Idag har jeg vært hos jordmor og blitt tøyd. Hadde 3 cm åpning og hun sa jeg var fødeklar..Kjenner tak nå og da, men siden jeg ikke har noe å sammenligne med er jeg redd jeg plutselig blir sittende for lenge hjemme og ikke når frem i tide :p hvordan er dette med rietelling? Skjønner meg ikke på det

Å der ble innlegget posta før det var ferdig skrevet :p men hvordan har det vært for dere andre som har blitt tøyd? Har set gått lang tid til fødsel startet eller ?

Last ned en rieteller-app... Genialt! Bare å trykke start og stopp når riene står på.

Jeg var til JM onsdag kl 11. Ho sjekka, eg var moden, hode stod godt ned i bekkenet (ho tok på hode -fekk blod på fingrane), og hadde ca 2 cm opning. Ho tøyde bittelitt, men ikkje så mye, siden eg har hatt kjappe fødslar før og ho ikkje ville trigge for mye. Jeg reiste heim, vaska litt hus, gikk meg ein spasertur mellom 5 og 6 på ettermiddagen, der jeg syns jeg begynte å kjenne noe. Var litt blodslim i trusa og kl 20 om kvelden var jeg rimelig sikker på at det eg kjente var svake rier. Prinsessa kom kl 02:59 om natta. 6 dg før termin.

Back
Topp