Tøying

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
~Samme som på generell~
Noen som har blitt tøyd innvendig her? Jeg hadde 2 cm åpning idag og jordmor tøyde en god del.. Noen som vet effekten av det eller bare har noen innspill og komme med? Håper virkelig på å bli mamma snart [:D]

var du på føden og fikk gjort dette??.har kun jordmor på helsestasjonen jeg og der tror jeg ikke de gjør sånt.fastlegen min får ikke komme mer borti meg.tror ikke han har så go peiling på dette med graviditet.

Var hos jordmoren min på helsestasjon.. De er jo jordmødre de også så de gjør det nok der å! [:)]

Jeg må bare spørre om hvorfor jordmor skal tøye??? Har stilt meg spørsmålet om dette flere ganger og blir ikke klok i det hele tatt. Jeg har født 3 barn og det har aldri skjedd meg. Eneste gangene de har vært oppi der er når jeg faktisk har vært på føden. Ga hun deg noen grunn for at hun gjorde det? Skjønner ikke helt det der jeg..... Vet at det kan sette igang ting, men det er ikke normalt å være på GU hvis det ikke er noe og alt er normalt.

Jeg ble strippa, vet ikke om det er det samme. Men da stakk ho 2 fingre opp i og røska litt ltil. Det gjorde litt vondt og jeg blødde etter på og vannet gikk 12 timer senere.

Ja, det er det samme! Men jeg synes ikke det var vondt da.. (Noe som var veldig unormalt sa hun) Blødde ikke noe friskt blod, men jeg hadde brun utflod hele dagen og de gangene jeg var oppe i natt.. Håper det kan skje noe nå[:)] Hadde du mye åpning før hun tøyde?

Jeg krysser fingrene for at du får hilse på junior før denne uka er over,lindaen [:D]

Er det vanlig at de gjør det? Og før termin...?

Nei, det er ikke vanlig.. Før var det nok mere vanlig, men nå gjør de bare det i spesielle tilfeller.. Du kan jo be om å få undersøkt om du har åpning og om hun eventuelt kan strekke litt i den om du har det.. De gjør ingenting om du ikke har åpning da!

Back
Topp