Tøying

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Når er dette vanlig? Må man, eller kan man nekte? Jeg har ikke no lysst..

Da tok jeg åsså den [;)]

Uff skal man det åsså [:'(]

Har lest flere har skrevet om det de siste dagene.. Når de har vært på kontroll for å sjekke åpningen har jordmor tøyet.. Au au au.. Var visst VELDIG ubehagelig og det forstår jeg jo.. [:(]

De ksn bli gjort hvis man ønsker at det skal skje noe!!!! Og det vil vi som regel når det nærmer seg.

Det er ikke normal prosedyre å tøye livmormunnen hvis det ikke er mistanke om at den har åpnet seg eller at du blør. Og ja du kan nekte for å gjøre det. Det er din kropp og du bestemmer selv. Tøyingen skjer avnligvis i forbindelse med at du er i fødsel for å se hvor stor åpning du har. Da er det normalt at jordmor kan tøye litt og det er smertefullt[:@] Er terminen like rundt hjørnet, kan hun tøye for å få fortgang i fødselsforløpet.

Au...! det hørtes ikke godt ut [:'(]

ORIGINAL: princess83

de skal bare sjekke åpninga de og da er det ofte de tøyer litt slik at åpninga blir større..på meg dro de i livmotappen mens jeg fikk en rie..fy fa.. det var vondt.jeg syns seriøst det var vondere enn resten av fødselen..

Iiiik.. Kjenner at jeg blir helt kald jeg når jeg leser noe sånt.. Au au au

nei fyf*** her blir det ikke å tøye på min livmortapp, da hyler jeg og slår den som står meg nærmest. Kanskje lurt å si noe FØR hun skal ta undersøkelsen..

Men hvordan er det, når tar de å undersøker om man er moden? jeg går til kontroller på sykehuset, og gjorde det forrige svangerskap også. Men de tok aldri noen undersøkelse da, ikke før jeg kom på fødeavdelingen etter vannet hadde gått...

oisann [&:] [&:].
Skal skrive trusselplakat å ta henge opp så de husker det ved eventuelt skift at de ikke skal tøye i meg. Og at jeg ikke skal ha morfin etter et eventuelt keisersnitt. Ble skikkelig dårlig av det sist [&:].

Back
Topp