Tøying - siste kontroll hos jordmor

Linkii

Forelsket i forumet
Idag er jeg 40 +0 og hadde siste kontrollen hos jordmor. Jeg ble tøyd idag. Var ikke moden i det hele tatt.. 1 cm åpning :( Får virkelig håpe det gir noe effekt. Har angst for å måtte bli satt igang denne gangen også. Hvordan går det med dere andre? Noen som merker tegn til fødsel?

2 dager over termin.. Masse tegn til fødsel, 2cm men ikke ferdig moden for en uke siden. Ikke sjekka siden, håper på tøying på kontroll i morgen..
har murringer, småvonde rier som gir seg akkurat idet jeg tror noe er på gang, løs mage, rolig baby, lavmage.. Ja stort sett det meste unntatt regelmessige rier, slimpropp eller vannavgang:p

1 dag over termin. Masse menssmerter, løs mage, kjenner et vannvittig press nedentil ,vonde kynnere og lav mage. Hun tøya ikke meg i går, men det var helt opp til meg.

Signerer de over :hilarious: mange modningstegn (hatt i flere uker), mangler bare de ordentlige riene! 3 dager til termin i dag :joyful:

Jeg har hatt småvonde kynnere hvert 4 minutt i hele dag, innimellom er de så vonde at jeg må puste meg godt igjennom de, men det tar seg jo aldri skikkelig skikkelig opp! Er helt sliten av å holde på så lenge, og med femte dag på overtid er jeg rimelig klar for å få henne på utsiden! Vurderer å ringe føden og spørre om de kan sjekke om det har åpna seg noe, for den undersøkelsen pleier å gjøre sitt for å skape fremgang hos meg...

Jeg har hatt småvonde kynnere hvert 4 minutt i hele dag, innimellom er de så vonde at jeg må puste meg godt igjennom de, men det tar seg jo aldri skikkelig skikkelig opp! Er helt sliten av å holde på så lenge, og med femte dag på overtid er jeg rimelig klar for å få henne på utsiden! Vurderer å ringe føden og spørre om de kan sjekke om det har åpna seg noe, for den undersøkelsen pleier å gjøre sitt for å skape fremgang hos meg...

Stakkars deg!! Sikker på at det er kynnere og ikke maserier? Jeg hadde kraftige maserier i flere døgn før en igangsettelse og det er ikke å anbefale for å si det sånn. Jeg syns det høres kjempe lurt ut å ta en telefon :) Du kommer til å være helt utslitt før fødsel <3

Ring føden og be om sjekking og tøying! Høres ut som du har disse maseriene... grusomt!! Man blir så sliten av de :-( Hadde min fjerde runde med det i dag tidlig :-(

Ville bare ringt føden! Kjempedumt at du blir utslitt før fødsel så mye bedre å få litt hjelp på vei om en undersøkelse kan hjelpe ❤️

Ringte føden, ble lagt inn igår kveld, det var ifølge de skikkelige rier på gang, og jeg var SÅ happy! Pusta meg igjennom rier i fire timer før jeg fikk en Paracet og en varmeflaske for å prøve å sove litt for å hente krefter. Våkna to timer senere uten rier... har aldri vært så deppa i hele mitt liv! Og verste var at de sendte meg opp for å spise litt på en spisestue full av nyfødte, hulkegrein hele måltidet...

Ringte føden, ble lagt inn igår kveld, det var ifølge de skikkelige rier på gang, og jeg var SÅ happy! Pusta meg igjennom rier i fire timer før jeg fikk en Paracet og en varmeflaske for å prøve å sove litt for å hente krefter. Våkna to timer senere uten rier... har aldri vært så deppa i hele mitt liv! Og verste var at de sendte meg opp for å spise litt på en spisestue full av nyfødte, hulkegrein hele måltidet...
Kjære deg! <3 dette må være utrolig frustrerende! håper det tar seg opp igjen veldig snart!! Er det snakket om å gi deg noe riefremkallende eller noe sånt? Er du sjekket ang modning/åpning?

Kjære deg! <3 dette må være utrolig frustrerende! håper det tar seg opp igjen veldig snart!! Er det snakket om å gi deg noe riefremkallende eller noe sånt? Er du sjekket ang modning/åpning?
Hadde bare 3 cm åpning da de sjekka meg imorges, ble plassert på et slags venterom hvor jeg skal se om det tar seg opp igjen. Var aldri snakk om å gi meg noe for å stimulere rier, dessverre, er derfor jeg er så fortvila, for kan risikere å måtte dra hjem igjen uten baby liksom...

Hadde bare 3 cm åpning da de sjekka meg imorges, ble plassert på et slags venterom hvor jeg skal se om det tar seg opp igjen. Var aldri snakk om å gi meg noe for å stimulere rier, dessverre, er derfor jeg er så fortvila, for kan risikere å måtte dra hjem igjen uten baby liksom...
Huff håper de tar seg opp igjen! <3 Er åpen 3-4 cm uten rier jeg også, så irriterende, selv om jeg bare er 39+2 så er jeg mer enn klar for å få han i mine armer...
Masse lykke til! <3

Back
Topp