Tøyer??

jomfruen-82

Betatt av forumet
Stemmer det at jeg har lest i en tråd at dere tøyer/strekker når dere smører med olje???Evt hvordan gjør dere det? Revnet noe så inni h...... under forrige fødsel[:(], villig til å prøve ALT for å unngå det en gang til.

HAHAHA[:D]

Jeg fant den jeg hadde skrevet vedr tøying sist.. hehe ehh..
Tror den er forklarende nok..

Massere inn masse olje, gni, gli, gnukke, strekke, tøye fra tissekona og bakover til rumperten. Mellom kjøttet der må tøyes. Ta litt tak i siste del av åpningen og tøy så gli nedover til rompa.. hehe.. skjønner??[8|]

hehe...jeg liker ikke å tøye..!!
Blir det mye søl??
hmm.,.har kjøpt jordnøttolje,,men gruer meg til å begynne...men regner med jeg kommer til å angre om jeg ikke gjør det....[&o][8D]

ORIGINAL: jomfruen-82

Stemmer det at jeg har lest i en tråd at dere tøyer/strekker når dere smører med olje???Evt hvordan gjør dere det? Revnet noe så inni h...... under forrige fødsel[:(], villig til å prøve ALT for å unngå det en gang til.

Dumt spørsmål, men hva innebærer det å revne mye? Kan jo forstå at det er vondt/sårt etterpå liksom. Men forklar meg.

Hat ikke tøyet et cm, her er går det i tøying og bøying av korsrygg, hoftet og legger [8D][8D][8D]

Det med tøying,er det bare jeg som synes att det er vanskelig å komme til,synes det begynner å bli vanskelig bare å få på strømper,men det er vel derfor vi har mannfolk[:D]

væ..er det mulig revne fra hull til hull...vææææææææææ....! herremitt hatt der det mulig...

*klump i halsen*

Dessverre så er det mulig. Jeg skal ikke komme med skrekkhistorier fordi de har nesten tatt livet av meg.
Smør i vei jenter!!

Ja det er mulig!!!
WHÆÆÆÆÆÆ!!!![:o] Dette er så skummelt assa!
Smøre-smøre...

Hehehe,jeg var heldigere enn så. Revnet ikke fra hull til hull, men fikk 14 sting plassert oppover litt histen og pisten. Men hos ei god venninne av meg revna endetarmsmuskelen.

Back
Topp