Tøyer dere?

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Nedentil? Har kjøpt wedela sin olje og prøvde første gang i dag, men syns det var vanskelig å få til sånn det sto i bruksanvisningen. Tips?

Har kjøpt eg også, men har ikkjr begynt. Syns det verkar så tungt. Å så skal ein gni i 10 min?? Syns det er litt lenge eg..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tøyer ikke bare smører ;) smører bare ett par min, gidder ikke mer :p

Jeg har kjøpt og har prøvd en gang :p må innrømme at jeg synes det er litt stress. Ihvertfall om man skal holde på i 10min! Men må vel bli flinkere nå fremover...

Når jeg hørte hvor avansert og stress det virket, droppet jeg å kjøpe det! Orker ikke tanken på å dra og tøye der nede. Ikke vet man om det virker heller:p

Nei.. samboeren min tøyer innimellom :p hehe! Masserer mellomkjøttet litt når jeg dusjer innimellom, men bare et par min.. får håpe det holder, slapp unna forrige gang ;) sting der nede er noe herk.. ble klipt med første..

Hva er dette? Aldri hørt om:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er dette? Aldri hørt om:/

Sent from my iPhone using BV Forum
Når man smører med olje hvetekim, mandelolje e.l for å unngå rifter under fødselen så smører man mellomkjøttet ogskal tøye åpningen samtidig med tomlene..

Når man smører med olje hvetekim, mandelolje e.l for å unngå rifter under fødselen så smører man mellomkjøttet ogskal tøye åpningen samtidig med tomlene..

Hvor får man kjøpt sånn olje? Nå er det bare snart 2 uker igjen til termin.. Er det for sent å begynne da? Er førstegangsfødende, så lurer på om jeg skal prøve å tøye litt ;)

Hvor får man kjøpt sånn olje? Nå er det bare snart 2 uker igjen til termin.. Er det for sent å begynne da? Er førstegangsfødende, så lurer på om jeg skal prøve å tøye litt ;)
Weleda sin får du på helsekostbutikker :) jeg forsøker å ta 5 min annenhver dag, vet ikke om det funker men kan jo i hvertfall ikke skade!

Back
Topp