tøybleier....

cilimor

Glad i forumet
hvilke tøybleier er å anbefale?han en gutt på 2måneder.
noen her som har brukt tøybleier på 2åringer???har ei jente jeg kunne tenkt meg å prøve det på.

Finnes utrolig masse i tøybleieverdenen... [:)]

Det er veldig individuelt hva folk foretrekker. Tror jeg ville tatt en titt på tettinntil.no. På forumet der er det omtaler av forskjellige tøybleier, det er også utrolig mye informasjon i trådene der...mange erfarne tøybleiemødre som kan gi gode råd [:)]

Har kjøpt inn litt forskjellig jeg skal prøve på snuppa når hun kommer i oktober, har tenkt å bruke lommebleier på dagtid, og formsydde i bambus med ullbukser utenpå på natta [:)]

Har stort sett kjøpt inn OneSize bleier, men har hørt at det er varierende hvor "onesize" disse egentlig er... Med andre ord blir de ofte klumpete på nyfødte, og for små til de som er i slutten av bleieperioden... Menmen... prøver nå først hvertfall...fungerer det ikke, kan jeg alltids selge de videre (det er, tro det eller ei, ganske lett å få solgt brukte tøybleier til en god pris!)

Finnes uendelig utvalg, men vi er mest fornøyd med BumGenius Lommebleier til Tutta på 15 mnd'er og propell på 2 og et halvt år. De passer hele bleieperioden, sitter kjempe godt, har aldri hatt lekkasje, tar mindre plass i maskina enn formsydde, tørker kjapt, og er brukervennlig med at det er enkelt å variere med en tykk/tynn bleie med anntall innlegg inni bleia...

Min gutt fylte 3 i august og vi brukte TB til i begynnelsen av juli. Begynte i november 07 fordi jeg VILLE prøve TB [:D] Var godt fornøyd.

Sender deg en PM :)

småen bruker tøybleier 50 % av tiden ja (altså hjemme, ikke i bhg) ..
han er 2,5 år [:)]

Back
Topp