Tøybleier

Daisies

Flørter med forumet
Hei,

Jeg har såvidt begynt å leke med idéen om å kjøre tøybleier til lille når han/hun kommer. Forrige gang brukte jeg engangsbleier, så har ingen erfaring med tøybleier. Noen som har erfaring og vil dele litt tanker?
Lurer på ting som hvor mange bleier trenger man? Hva er ulemper/fordeler? Best å gå for alt-i-en eller en som skiller bleie og innlegg? Og evnt hvorfor?

Blir veldig glad om noen har erfaring og vil dele!

Hei,

Jeg har såvidt begynt å leke med idéen om å kjøre tøybleier til lille når han/hun kommer. Forrige gang brukte jeg engangsbleier, så har ingen erfaring med tøybleier. Noen som har erfaring og vil dele litt tanker?
Lurer på ting som hvor mange bleier trenger man? Hva er ulemper/fordeler? Best å gå for alt-i-en eller en som skiller bleie og innlegg? Og evnt hvorfor?

Blir veldig glad om noen har erfaring og vil dele!
Denne skal jeg huske å svare på når jeg sitter med laptop etter leggetid! Venter tredjemann nå. Tøybleier med første, ufrivillig engangs med andre. Nå blir det tøybleier igjen. <3

Har hatt tøybleier på alle mine tre, og var veldig fornøyd med det. Med tredje måtte vi stoppe tidlig, pga mye stress med klesvask.
Jeg vil anbefale å ha litt forskjellig. Til nyfødt er det fint med knytebleier eller innleggsbleie, fordi man skifter bleie veldig ofte. Mens for litt eldre er er alt-i-ett helt topp.
også veldig lurt å kombinere tøybleier med babypotting for å minske bæsjebleier.

Back
Topp