Er det noen andre her som har tenkt å bruke tøybleie, eller som har brukt det før?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg brukte tøybleier på sønnen minEr det noen andre her som har tenkt å bruke tøybleie, eller som har brukt det før?
Sniker. Er tøybleiefrelst. Kjøper på Tøybleietorget på Facebook (der er det veldig stor aktivitet), og på Lillegull tøybleier (veldig bra utvalg) og på Gåsungen og Minie.no (ligger i Danmark men har mva inkl i prisen og billig frakt). Har også kjøpt direkte fra produsent av merker jeg liker særlig godt.Jeg har vært veldig interessert i dette pga avfall. Har dere noe nyttig info til en som vurderer det? Noen merker som er gode/dårlige f.eks? Hvor kjøper dere? Setter stor pris på alt dere måtte ha å si om det!![]()
For eksempel til start: en dream diaper 2.0 fra Smartbottoms, en Totsbots og en GroVia ONE, en lommebleie fra Milovia og en fra Mommy Mouse, et bleietrekk fra Mommy mouse og et fra Bambino Mio. Da har du 7 bleier, og bleietrekkene kan som regel brukes to/tre ganger. Så ca 10 bleier blir det, og da får du virkelig testet mye! Av innlegg til lommebleier og bleietrekk kan du kjøpe litt ymse forskjellig eller bare klippe opp en gammel håndduk og bruke. Kjøp brukt først, finn noen favoritter og kjøp heller favorittene nye til fullpris.
Anbefaler å følge tøysnappen på Snapchat. Der legger tøybleiebrukere ut masse nyttig info, og en kan spørre og grave fra folk som er «i felten». Har fått masse praktiske tips der!Jeg har vært veldig interessert i dette pga avfall. Har dere noe nyttig info til en som vurderer det? Noen merker som er gode/dårlige f.eks? Hvor kjøper dere? Setter stor pris på alt dere måtte ha å si om det!![]()
Anbefaler å følge tøysnappen på Snapchat. Der legger tøybleiebrukere ut masse nyttig info, og en kan spørre og grave fra folk som er «i felten». Har fått masse praktiske tips der!
Anbefaler å følge tøysnappen på Snapchat. Der legger tøybleiebrukere ut masse nyttig info, og en kan spørre og grave fra folk som er «i felten». Har fått masse praktiske tips der!
Prøvde å søke opp tøysnappen, men finner den ikke. Heter den noe annet?
Tror den heter toybleierSamme her..