Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville prøvd uansett hva mannen sier.. er så mange fordeler man slipper bæsje eksplosjoner, stinkende søppel osv ... meld deg inn i gruppen tøybleiesnakk på fb der er det masse gode råd å få om man lurer på noeEg har lyst, men mannen nekter. :/
kjøp tøybleier og bare begynn bruke det... her ville ikke gubben heller med nr 1... men etter mnd med bare smertefulle stelleopplevelser for guttungen så kapitulerte han og vi startet med tøy for lillemann sin helse... lillemor skal få tøy fra dag 1...Eg har lyst, men mannen nekter. :/
Da ender det med at eg må ta meg av alle bleier. Å det orker eg ikkje. Føler det er noe vi må være to omJeg ville prøvd uansett hva mannen sier.. er så mange fordeler man slipper bæsje eksplosjoner, stinkende søppel osv ... meld deg inn i gruppen tøybleiesnakk på fb der er det masse gode råd å få om man lurer på noe
var det jeg så for meg med nr 1 jeg også.. men altså det gikk helt fint. og gubben synes tøybleiene var enklere å forholde seg til, og enklere å skifte på. Og ikke minst enklere å generelt forholde seg til... ;-) pluss det ble ikke mer enn 1-2 maskiner ekstra i uken med vaskemaskinen som gikk... (Skal sies at de maskinene ble vasket uansett pga "ryggbæsj" med engangs... så det vi sparte inn på å slippe å vaske klærene etter hvert bruk gikk i den maskinen med bleier) ;-)Da ender det med at eg må ta meg av alle bleier. Å det orker eg ikkje. Føler det er noe vi må være to om
finnes egne bruktgrupper feks tøybleietorg.Hvor kan man få tak i rimlige gode bleier ?
Jeg ville prøvd uansett hva mannen sier.. er så mange fordeler man slipper bæsje eksplosjoner, stinkende søppel osv ... meld deg inn i gruppen tøybleiesnakk på fb der er det masse gode råd å få om man lurer på noe
bæsjeeksplosjonene holdes inne med at det er strikk oppe i ryggen (noe det ikke er på engangsbleiene)Hvordan hjelper tøybleier mot bæsje eksplosjon og lukt?
bæsjeeksplosjonene holdes inne med at det er strikk oppe i ryggen (noe det ikke er på engangsbleiene)
Og siden det ikke er kjemikalier i tøyet på samme vis som det er det i engangsbleiene så er det ikke noen "ekstra" lukt som danner seg pga kjemikaliene som faktisk er i engangsbleiene...
;-)
1. Morsmelkbæsj bare skylles opp og vaskes i maskin.Jeg vurderer det!! Har veldig lyst!! Hvordan skyller du en bæsjebleie i tøy? I vasken? Hvor oppbevarer du de brukte bleier før vask? Hvordan gjør du det når du er ute på tur/besøk? Bruker du all in one bleier eller de med innlegg?? Må en ha en slags underbukse utpå, eller er bleien fullstendig som den er? Supert med erfaringer fra dere som har prøvd før!!!