Tøybleier?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har tenkt å bruke tøybleier? Har lekt litt med tanken, men har ikke satt meg ordentlig inn i det. Noen som har erfaringer? På godt og vondt?

Streifa innom tanken en gang, men va dyrisk snar og slå den fra meg igjen ;)

Kommer aldri til å bruke tøybleier.. har ikke prøvd det, men foretrekker helst å kaste alt i søpla med engang :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Svigerinna mi brukte det, men har ikkje spurt kva ho syns :) eg trur nok det vert papir på denne babyen her ;) orker ikkje all vaskinga :p

Søsteren min hadde det en periode og ga det opp.. Tenker at jeg forstår henne, det er mer enn nok klesvask som det er :P + at så mye vasking som det blir er det vel bare såvidt mer miljøvennlig, vil jeg tro ;) Uten at jeg har satt meg inni det.. + at jeg hadde nok ikke stolt like mye på tøy som papir, det er jo så rennende i starten, kjedelig å ødelegge en masse klær med rennende babybæsj pga bleiene ikke klarer å fange det opp (det vet jeg heller ingenting om, men synes det høres logisk ut at det muligens er sånn.. ;))

Søstra mi brukte det på datteren sin, å jeg har aldri sett en så sår å rød stump! Så takk, men nei takk! Her blir det å gå i svanemerket papir bleier :)

Back
Topp