Jeg brukte brettebleier og formsydde til mine, og ullbukse over. Brukte lommebleier når vi var ute og fartet, for å være sikker på at babyen ikke ble våt igjennom
Kjøpte prefolds sist, men de var så altfor tykke og store at jeg endte opp med å bruke de som underlag på stellebordet
Denne gangen skal jeg kjøpe mindre prefolds og få mannen til å ta de med seg når han kommer hjem fra ferie fra Island
Jeg har:
4stk formsydde som passer fra fødselen av (en av de er onesize og blir brukt som nattbleie), En av de har jeg kjøpt nå nylig og gleder meg veldig til å begynne å bruke den..den er sååå myyyyk og deilig
(
http://www.lillegullbleier.no/index.php?main_page=product_info&cPath=18_32&products_id=560 )
3stk ullbukser (strikket i nøstebarngarn etter oppskrift derfra)
6stk brillebukser fra nøstebarn til å ha over brettebleiene (ullbukse over der igjen)
2stk newborn bleier som kan kneppes litt ned for å beskytte navlen i starten (
http://www.lillegullbleier.no/index.php?main_page=product_info&cPath=15_62&products_id=226 )
1stk lommebleie fra Blueberry (mini delux)
4stk fuzzibunz lommebleier str Small, men de ble litt for store til min lille snupp sist, passet ikke sikkelig før hun var oppe i ca 4,5-5 kg (det er derfor jeg kjøpte de 3 bleine ovenfor her!).
Har også kjøpt 3 stk cover i pul for å ha ekstra.
Er usikker på hvor mange brettebleier jeg har.. noen av de ble brukt på meg da jeg ble født og noen er fra mannen sin familie, resten har jeg kjøpt enten på jysk eller ikea.
Prefoldsene jeg skal ha kommer i pakninger på 6stk. tenker det holder med en pakke!
I tillegg har jeg:
noen formsydde i størrelse Medium som blir brukt seinere
1 lommebleie i str M (fuzzibunz)
1 AIO bumgenius organic onesize
1 Onesize bumgenius lommebleie
1 AI2 Sweet Pea Onesize
4 større ullbukser (fra 74 -104)
2 større cover i pul
2 bomulls bleier fra Disana som blir bundet rundt barnet (funket best på natten, eller på dagen før barnet begynner å røre så mye på seg)
14 fuzzibunz lommebleier str Large -de er 7år gamle og blir brukt på slutten av bleieperioden, stortsett i barnehagen
Kommer helt sikkert til å kjøpe noen flere onesize bleier etterhvert, må bare finne ut om det er jente eller gutt i magen før jeg begynner å velge farger
Dette ble litt langt gitt