Vi har tenkt å prøve oss på tøybleier, og har bynt å samle litt nå. Vi har ca 20 stk nå, av litt forskjellig sort for å bli kjent med hva vi liker best. Vi har også en del innlegg og brille-og bleiebukser, og rispapir.
Har enda ikke kjøpt inn kremer til stumpen eller vaskemiddel.
Til dere som har erfaring. Hvor mange følte dere var nødvendige å ha i starten? Og hvilke kremer passer best å bruke til tøybleier ( for å ikke ødelegge oppsugingsevnen), jeg fikk et krem-tips her inne, men har glemt å notere meg det?
Og, jeg bruker nøytral vaskepulver, går dette greit med tøybleier også? Eller burde jeg kjøpe inn det som noen nettsider selger?
Hvis dere har andre tips og trix til en nybegynner, så bare kom med dem
Er ikke lenge før nå så, så føler jeg har lest mye på nett, men føler meg blank 
Har enda ikke kjøpt inn kremer til stumpen eller vaskemiddel.
Til dere som har erfaring. Hvor mange følte dere var nødvendige å ha i starten? Og hvilke kremer passer best å bruke til tøybleier ( for å ikke ødelegge oppsugingsevnen), jeg fikk et krem-tips her inne, men har glemt å notere meg det?
Og, jeg bruker nøytral vaskepulver, går dette greit med tøybleier også? Eller burde jeg kjøpe inn det som noen nettsider selger?
Hvis dere har andre tips og trix til en nybegynner, så bare kom med dem