Tøybleier fra Ebay

Feyra

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Er det noen som har kjøpt tøybleier fra Ebay? Isåfall, hvordan er kvaliteten? Har noen gode linker til hvilke som er bra?

Kjenner jeg alltid er litt skeptisk til ting fra Ebay som skal brukes direkte på baby.

Ei venninne bestilte tøybleier fra eBay, fikk feil mønster og "feste" enn d hun bestilte. Kvaliteten var visst bra da [emoji12]

Jeg har ikke bestilt tøybleier men klær til lille å har så langt vært fornøyd. Sjekker alltid klærne og vasker dem først.

Har ikke bestilt fra ebay men vet at alvababy bleiene selges der. Jeg kjøper rett fra alvababy.com og er superfornøyd :) brukt de til begge ungene

Har ikke bestilt fra ebay men vet at alvababy bleiene selges der. Jeg kjøper rett fra alvababy.com og er superfornøyd :) brukt de til begge ungene
Takk! Hvor lang leveringstid er det ca når du bestiller derfra? Og hvor lenge varer bleiene? Ser de kun har en størrelse, varer de hele bleieperioden? [emoji4]

Jeg har bestilt noen fra ebay, men dem er ikke kommet enda. Bestilte Bumgenius lommebleier da jeg har slike fra før og liker dem godt :)
one size varer som regel hele bleieperioden, men må regne med at dem kansje ikke passer de første ukene/mnd da baby er veldig liten og tynn

Takk! Hvor lang leveringstid er det ca når du bestiller derfra? Og hvor lenge varer bleiene? Ser de kun har en størrelse, varer de hele bleieperioden? [emoji4]
Har pleid å komme på 10-14 dager selv om man velger kjipeste levering som sier 4 uker.
Har brukt de fra ca 5 kg (de er litt store for helt nyfødte) og eldste sluttet med bleier som 2åring men han var stor for alderen så passer vel til en normal 3åring iallefall. minsten er ca 10 mnd og 10 kg og har begynt å bruke midterste knepping så har masse å gå på.

Da har jeg kjøpt 5 bleier fra Alvababy i tillegg til 1 pk tynne papirinnlegg, ble akkurat 300,- Var jo faktisk en ganske ok pris, så er spent på å se hvordan de er! Så kan jeg bestille mer etterhvert.

Tenker nok at vi da bruker engangsbleier helt i begynnelsen, for så å gå over til tøybleier etter 1 mnd eller noe. Så har litt tid på å vente på at de kommer :)

Anbefaler lommebleier fra alvababy. Husk skikkelige innlegg. Microfiber som følger med er det ikke særlig mye gagn i. Anbefaler tre eller firelags bambusinnlegg fra alvababy.

Anbefaler lommebleier fra alvababy. Husk skikkelige innlegg. Microfiber som følger med er det ikke særlig mye gagn i. Anbefaler tre eller firelags bambusinnlegg fra alvababy.
Takk for info! Har ikke kjøpt innlegg enda, annet enn de tynne papirinnleggene. Bestilte nå for å se hvordan tøybleiene var, uten å gå over grensen. Skal huske å bestille "riktige" innlegg når jeg skal bestille det! [emoji4]

Takk for info! Har ikke kjøpt innlegg enda, annet enn de tynne papirinnleggene. Bestilte nå for å se hvordan tøybleiene var, uten å gå over grensen. Skal huske å bestille "riktige" innlegg når jeg skal bestille det! [emoji4]
De tynne papirinnleggene trenger du ikke før baby begynner med fast føde. De absorberer absolutt ingenting, og duger kun til å baskytte bleien og fange opp bæsj. Morsmelkbæsj er vannløselig, så den trenger du ikke fjerne fra bleien før vask :-)

De tynne papirinnleggene trenger du ikke før baby begynner med fast føde. De absorberer absolutt ingenting, og duger kun til å baskytte bleien og fange opp bæsj. Morsmelkbæsj er vannløselig, så den trenger du ikke fjerne fra bleien før vask :-)
Ah ok! Ja, tenkte de var greie til å bare kaste i toalettet ved bæsj, vet at man må ha et eget innlegg utenom for å absorbere. Men da er det ikke vits med tynne papirinnlegg før etter ca 6 mnd alder?? Eller enda senere?

Ah ok! Ja, tenkte de var greie til å bare kaste i toalettet ved bæsj, vet at man må ha et eget innlegg utenom for å absorbere. Men da er det ikke vits med tynne papirinnlegg før etter ca 6 mnd alder?? Eller enda senere?
Kommer an på når du begynner med fast føde det.. Vi var i gang ved 4mnd.
Og disse tynne papirinnleggene skal ikke i do, det norske rørsystemet tåler det ikke. Kun tiss, bæsj og dopapir i do.

Åse kluter fra princess er gode å bruke som innlegg, de er laget av bambus og er ofte på tilbud, akkurat nå er det 3 for 2 :) jeg bretter de i 3 og legger i bleien :)
Alva lommebleier har vi vært fornøyd med :)

Jeg kjøpte en del på ebay. Noen var greie, noen hadde snål passform og ble bare reservebleier. Brukte stort sett kun alvababy, og kjøpte da rett fra nettsiden deres. [emoji4]
De tykke bambusinnleggene deres er veldig gode. Mange av de på eBay hadde kun 2 lags microfiber, og de var ubrukelige.

Back
Topp