Tøybleier frå eBay?

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Nokon som har erfaring?

Eg tenker på lommebleier (trur eg), må vere noko som er enkelt og praktisk nok til at mannen ikkje får noia. Har sett på f.eks.

http://www.ebay.com/itm/Washable-Ba...hash=item463f2107f2:m:m8U-NZFZTi6Bq7W370sV03g

Dei er babmusfleece inni, og eg synest det er greit å ha naturlig materiale inn mot kroppen. Men eg anar jo ikkje om desse er bra, har aldri brukt lommebleier før, har heller ikkje noko særlig liggande etter dei to eldste så eg må kjøpe nytt. Det er jo så mykje FINT no, kan ikkje huske å ha sett sånt då eg kjøpte til eldste for snart 11 år sidan (men så hadde eg heller ikkje lært meg å bruke eBay den gongen)...

Tips til fine lommebleier? Gjerne på eBay, men ev. andre sider med rimelege saker?

Alvababy (fra eBay) funka dårlig her, da var det bedre med brukte bumgenious, men vet at for mange fungerer de bra.

Vi har bleier fra det samme merket, kjøpt på Ebay. Men vi har de vanlige, ikke de med bambus, men veldig fornøyde med dem! :)

Kjekt å høre erfaringar! Har bestilt fem stk av Little Bloom med bambus no, og har litt etter dei store ungane og, så får vi prøve oss fram og bestille fleire av det som funkar best.

Vi har bleier fra det samme merket, kjøpt på Ebay. Men vi har de vanlige, ikke de med bambus, men veldig fornøyde med dem! :)
Kor stor var babyen din då dokker begynte å bruke dei? One size er gjerne for store til nyfødd?

Kor stor var babyen din då dokker begynte å bruke dei? One size er gjerne for store til nyfødd?
Til nyfødd er det greiast med brettebleier + cover, syns eg.. Må skifte så ofte at det er ein ganske billig løsning fram til det roar seg litt på bæsjefrekvensen.. ;) Min forrige var 4 kg då ho vart fødd og brukte One size-bleier frå ho var ca 2 veker, men når dei store bæsjplosjonane kom, så kunne det tyte ut litt ved låra.. Holdt fint på tiss! Og så hadde vi sånne bodyforlengere sidan det blir ganske stort og klumpete med One size på pitteliten baby.. :)

Var vell rundt 3 mnd når vi begynte med dem, da gikk det fint å bruke dem på den minste innstillingen :) Men til helt nyfødt blir det kanskje litt stort :p

Eg pleier å få store barn då (dei to første var 4440 og 4540 g og 54 cm), så mulig det funkar med one size frå begynnelsen då.. Har og vore "velsigna" med barn som bæsjar ein gong i veka dei første månadene, men det kan jo bli annleis denne gongen.

Brukte brettebleier til dei første i begynnelsen, men eg er redd det blir LITT drøyt for mannen min. Må holde det enkelt viss eg skal få gjennomslag for tøybleier...

Vi får vel berre prøve oss fram.

Eg pleier å få store barn då (dei to første var 4440 og 4540 g og 54 cm), så mulig det funkar med one size frå begynnelsen då.. Har og vore "velsigna" med barn som bæsjar ein gong i veka dei første månadene, men det kan jo bli annleis denne gongen.

Brukte brettebleier til dei første i begynnelsen, men eg er redd det blir LITT drøyt for mannen min. Må holde det enkelt viss eg skal få gjennomslag for tøybleier...

Vi får vel berre prøve oss fram.
Men DÅ funker det sikkert bra med One size frå starten! :) Eg går visst berre automatisk ut ifrå at "alle andre" får 3,5 kilos ungar... ;) Viss du feks bruker tynne bambus eller bomullsinnlegg i stadenfor mikrofiber, så bør jo bleierumpa bli litt mindre og nettare av det også i starten..

Ellers har eg hatt suksess med "ferdigbretta" brettebleier hjå oss! Sydde ein søm i brettane på 6-7 bleier, og lot dei vera "pappableier". Då me ikkje trengte det lenger og var heilt over på lommebleier og aio, så spretta eg berre opp sømmen igjen og kunne bruke dei til alt mulig på lik linje med dei andre brettisane. :)

Men DÅ funker det sikkert bra med One size frå starten! :) Eg går visst berre automatisk ut ifrå at "alle andre" får 3,5 kilos ungar... ;) Viss du feks bruker tynne bambus eller bomullsinnlegg i stadenfor mikrofiber, så bør jo bleierumpa bli litt mindre og nettare av det også i starten..

Ellers har eg hatt suksess med "ferdigbretta" brettebleier hjå oss! Sydde ein søm i brettane på 6-7 bleier, og lot dei vera "pappableier". Då me ikkje trengte det lenger og var heilt over på lommebleier og aio, så spretta eg berre opp sømmen igjen og kunne bruke dei til alt mulig på lik linje med dei andre brettisane. :)
Takk for tips, kan vurdere å sy nokre av brettebleiene viss eg ser at bretting er best.

Har bestilt litt forskjellige innlegg (bambus/mikrofiber og tynne i bomull), babyar tissar jo ikkje så store mengder om gongen til å begynne med, så kan gjerne sleppe unna med tynne innlegg i starten ja.

Blir spennande å sjå kor stor denne babyen blir, har bytta mann sidan sist, og han var sjølv betydelig mindre ved fødselen enn faren til dei store ungane. Men eg var ikkje lita eg heller då.

Back
Topp