• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Tøybleier eller engangs?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Handlet inn masse tøybleier til nr 3 og hadde store planer im å bruke det. Men det ble aldri til at vi gjorde det. Mannen var ikke helt med bl.annet. Så ble engangs.
På nr 4 var vi mer bestemt på at NÅ skulle vi bruke de. Men uansett hvordan type vi prøvde og hvor lite/mye innlegg vi hadde lakk de og ble til slutt lei av å måtte skifte og vaske utallige skift hver dag så gikk over til engangs og solgte tøybleiene.
Da nr 5 var på vei sa mannen "nå vil jeg ikke se en eneste tøybleie i huset" så lillesnupp bruker bare engangs.

Å skifte dem er jo akkurat like lett dersom det er valgt enkle typer, så det ser jeg ikke at har noe særlig med saken å gjøre??

Bare nysgjerrig, altså

Liker ikke tanken på å vaske dem bare..pluss syns det lukter mye værre av dem :)
Bare min erfaring :)

Mens jeg syntes papir (yngste brukte det den siste tiden av ulike årsaker) virkelig stinker ENORMT mye mer altså!

Og å vaske dem var virkelig ikke noe problem, fremfor å stadig måtte handle nye.

Lille i magen skal absolutt få bruke tøy

Engangs :)

Back
Topp