Tøybleiedamer!

Sicily

Forumet er livet
Onesize vs. perfect size.. Erfaringer?
Dere som bruker perfect size-bleier, hvor mange har dere i hver størrelse?

ORIGINAL: Linnen83

Jeg liker de i perfect size best[:D]Synes de sitter bedre på han, og bedre pass form.
Jeg har 14 M så har jeg vel rundt 10 L.
Nå må jeg kjøpe flere L for M er litt trange til han nå.
Jeg begynte ikke med tøybleier før han var 7 månder da.
Og nå er han 17 mnd[:)]

Så mange? Da blir det jo veldig dyrt, da? Da må man være meget spesielt interessert i miljøet og/eller tøybleier generelt, for når det blir snakk om det antallet, lønner det seg ikke kostnadsmessig lengre.. Ihvertfall ikke hvis man skal ha aio-bleier eller lommebleier.

Vi har bare brukt onesize da, og syns det er flott.
De passer godt på bolla mi iallefall.

Har hatt totalt 3 som ikke er onesize da, det er formsydde nattbleier, og de har jo også passet fint, men perfect size har vi ikke prøvd.

Dytter!

Opp med seg!

Bruker BG onesize som du kan kneppe opp til å bli mindre. Synes disse er knall, men jeg har ikke så mye jeg skulle ha sagt siden puden kun er 2 1/2 mnd gammel[8D]

Vi har stort sett one size
Foreløpig går det veldig bra, men jenta vår er bare 9 mnd da (men sikkert 11-12 kg)
Har BumGeniuos V3, og bruker de nå med "den øverste knappen kneppet" (altså når vi knepper opp den, så vil bleia bli litt større)
Er litt spent på om de holder ut hele bleieperioden. Det vil selvfølgelig også avhenge av når hun slutter.

Vi har 25 bleier, tror jeg.

Er jo dyrere dersom man må ha flere forskjellige størrelser.
Jenta vår har brukt dem siden hun var 2 mnd, ca (da var de bittelitt store, men det gikk helt fint)

Back
Topp