tøybleie hjelp?

lilletitti

Gift med forumet
vi har bestemt oss for å prøve tøybleier denne gangen, og jeg har prøvd å orientere meg litt i jungelen...

har falt ned på at vi kommer til å prøve lommebleier og valget står mellom bum genius v4 one size eller fuzzi bunz one size. 

Noen som kan si noe om hvilke av disse de vil anbefale og hvorfor?

Vi brukte mest BG og var veldig fornøyde med dem, men har aldri prøvd FB så jeg kan ikke uttale meg så mye for og imot.
Har heller ikke tid til å svare særlig utfyllende her nå, men send meg gjerne en pm om du lurer på noe, ellers vil jeg anbefale at du går inn på tøybleieforumet til tettinntil.no, du får nok flere og mer utfyllende svar enn det du gjør her :)

Fragle1 skrev:
Vi brukte mest BG og var veldig fornøyde med dem, men har aldri prøvd FB så jeg kan ikke uttale meg så mye for og imot.
Har heller ikke tid til å svare særlig utfyllende her nå, men send meg gjerne en pm om du lurer på noe, ellers vil jeg anbefale at du går inn på tøybleieforumet til tettinntil.no, du får nok flere og mer utfyllende svar enn det du gjør her :)

takk for svar :) har vært der, men må innrømme at hittil har jeg bare blitt mer forvirret av det jeg har lest der ;)

Jeg syns BG-onesize er noen geniale, lettvinte og trygge bleier.
Jeg har v3-bleiene, og det er de vi bruker aller mest. Har noen andre typer også, men det er hovedsaklig som suplement og til nattbruk (for å kunne ha plass til flere innlegge til stortisseren vår).

Du blir nok mindre forvirret etterhvert, både som bruker av tøybleier og evt som leser på tettinntil ;-)

Hurra for valget ditt om å bruke tb! :-)

Fuzzibunz one size er den bleien vi har vært absolutt mest fornøyd med =) Det lureste en gjør i begynnelsen er å kjøpe litt forskjellige bleier, fordi passformen er forskjellig, og det som passer noens barn, passer ikke nødvendigvis ditt barn. Det er en skikkelig jungel ja, men morsomt å orientere seg =) anbefaler å titte innom tettinntil.no sitt tøybleieforum, der finner du svar på ALT som har med tøybleier å gjøre! Lykke til =)

Vi har begge de typene, og jeg heller nok klart mest mot BG sine;) De holder tett og er lettest å få på riktig. FB klumpet seg lettere (innleggene) og de lak mer;)

Back
Topp