Tøy til baby :)

regnbuens farger

Forumet er livet
Nå har jeg vært ute og kjøpt litt mer tøy til bebissene i magen :) Jeg kunne kjøpt så masse, så mye søtt i de små størrelsene altså! De hadde noen bittesmå sko som var så utrolig nydelige, men jeg klarte å motstå å kjøpe dem da, vi trenger dem jo ikke...

Nå mangler jeg bare 1 sparkebukse med fot til hver av dem så må jeg vel gi meg. Handler jeg mer til dem nå tror jeg det klikker for min kjære sambo, hehe

Jeg har ikke handlet noenting!
Men jeg har jo masse fra storesøster som jeg enda ikke har begynt å se igjennom.Så regner med det blir litt shopping til lillesøster når jeg ser hva jeg evt trenger:)

Babyklær er jo bare så nydelig! Gleder meg:)

Nå har jeg fått lagt alle de nyvaska klærne til lillegutt i kommoden:) En del fra storebror, men da bare de aller fineste, resten er nytt.. Ser at vi ikke trenger stort mer nå, men vet ikke om jeg klarer å dy meg for å kjøpe litt mer.. Det er bare så utrolig mye fint å få kjøpt!

Må være hærlig å ha 2 stk å handle til da:)

Det er så kos å kjøpe babyklær asså, merker jeg må ta en kikk, hver gang jeg går forbi sånne butikker, og som regel blir det med noe hjem i posen, men tror/ håper jeg er i mål nå asså. :-)

Hvor mye kjøper dere av hvert da? Og str? :)

Back
Topp