Tøy eller kjøpe-bleie?

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Hva kommer dere til å gjøre?
Jeg har aldri vært borti tøybleier bortsett fra når jeg var baby selv. :p
Ser for meg at det er veldig mye arbeid?
Jeg regner med at jeg kommer til å bruke kjøpebleier denne gangen også hvis ikke jeg får en stor åpenbaring av ett eller annet slag om at det er lettere med tøybleier :rolleyes:

Jeg er faktisk litt usikker. Mange av vennene mine brukte tøybleier, så har kun hørt bra ting om de. Men så har jeg aldri prøvd det selv. Med jenta brukte jeg kjøpebleier. Med nr 2 tenker jeg fortsatt:)

Vurderte tøybleier til lillemann, men det er en så dyr engangssum å ut med så ble aldri noe..
Denne gangen blir det sikkert kjøpebleier igjen hehe.. Stress med å kokvaske de og sånt, tror jeg..? :P

Kjøpe bleier ;) orker ikke tanken på å få bort møkka fra tøybleier :p Skal brekke meg nok ellers om jeg ikke skal stå å brekke meg enda mer :p

Det blir engangsbleier her også, siden vi har for liten plass på badet til bøtter med bleier som skal vaskes.

Vi kommer også til å bruke engangsbleier. Det finnes så mange billige og gode bleier på markedet nå at jeg ikke er i tvil om hva vi skal bruke. Dessuten gidder ikke jeg dobbelt opp med vasking av tøybleier.....

Kjøpebleier,uten tvil!!! For mye jobb og gris og plass ellers :-)

Ser det er kjøpebleier det går i :)
Men det er som dere sier, mye arbeid med tøybleier.
Og kjøpebleier er jo billige og gode nå :)

Kjøpebleier, uten tvil! Har jaggumeg nok klesvask, om jeg ikke skal vaske bleiene også. Dessuten er dagens bleier gode, og billige :)

Engangsbleier!

Men her hvor jeg bor skal bleier sorteres i våtorganisk avfall, så det føles OK rent miljømessig også...

Etter å ha pratet med en vennine no, har jeg bestemt meg for tøybleier:-) hvor vanskelig er det å sette på en ekstra vaskemaskin? Jeg skal jo gå hjemme i permisjon uansett:)

Kjøpebleier! Hørte fra ei som bruker tøybleier og er kjempe fornøyd med det, men jeg synes det høres mer stress ut! Vaskemaskinen kommer til å snurre nok fra før av om jeg ikke må begynne å vaske og tørke på bleier også! ;)

Blir engangsbleier. Er utrolig enkelt, og vaskemaskinen går allerede ofte nok som det er.

Det blir nok kjøpebleier denne gangen også. Jeg er bedagelig anlagt og ser for meg at det er mer jobb med tøybleier
:whacky011

Back
Topp