Tørste

Ellemelle92

Forelsket i forumet
Er det vanlig å bli veldig tørst når en er gravid? Drikker så mye. Har vann i nærheten hele dagen. Drikker og drikker og det er såå godt!!
Og til frokost drikker jeg kanskje en halv liter melk. Og nesten det samme til kveldsmat.
Har vært veldig tørst hele svangerskapet egentlig, men ekstra ille fra når kvalmen gikk over i uke 16-17 eller noe sånt.

Er veldig tørst hele tiden! Føler munnen tørker ut dersom jeg ikke drikker hele tiden [emoji28] motvirker ødem da, så er vel positivt på et vis [emoji4]

Vet ikke om det er vanlig men er også veldig tørst og drikker mye.
Veldig bra hvis vi drikker mye under svangerskapet for å forebygge UVI og hjelper på økt blodvolum bl.a. Så det er bare å helle inn på selv om doturene, spesielt de på natta, kan være litt kjedelige[emoji14]

Vet ikke om det er vanlig men er også veldig tørst og drikker mye.
Veldig bra hvis vi drikker mye under svangerskapet for å forebygge UVI og hjelper på økt blodvolum bl.a. Så det er bare å helle inn på selv om doturene, spesielt de på natta, kan være litt kjedelige[emoji14]
Ja har egentlig tenkt for meg selv at det bare er bra. Også det at jeg ofte foretreekker vann fremfor brus og andre ting :-) Har ikke hatt behov for doturer på natta ennå jeg! *bank i bordet* Merkelig siden jeg går mye på do på dagtid:p men klager ikke:D:D:D

Jepp- dyrisk tørst absolutt hele dagen. Drikker fort to-tre liter om dagen. Men det går i vann og farris, så det er nok bare bra. Går på do 1-3 ganger om natta, men det er vel bare bra, med tanke på natteranglingen som kommer (Herrefred- jeg har bare 43-44 dager igjen! [emoji33]).

Jepp- dyrisk tørst absolutt hele dagen. Drikker fort to-tre liter om dagen. Men det går i vann og farris, så det er nok bare bra. Går på do 1-3 ganger om natta, men det er vel bare bra, med tanke på natteranglingen som kommer (Herrefred- jeg har bare 43-44 dager igjen! [emoji33]).
Hehe ja det er jo greit å bli vant til å stå opp på natta. Det er jo ikke lenge til:wideyed: såå spennende!

Drikker også mye! Syns det er nydelig med isvann:D Jeg må stoppe fordi jeg blir full i magen, og da blir kvalm:hilarious:

Back
Topp