Tørste..

Lillepusekatt

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Andre som er ekstremt tørste? Føler at jeg er konstant tørst og drikker hele tiden.. Har ikke opplevd dette med de andre barna .

Jeg måtte sove med en vannflaske ved siden av meg om natten, våknet flere ganger av at jeg var kjempe tørst! Nå merker jeg ikke så mye til det annet enn at jeg må starte dagen med drikke :)

Her også! Føler aldri jeg får slukket tørsten ordentlig..

Åh godt å lese at flere nevner det! Føles som om jeg var ute kvelden før, når man våkner opp megatørst...

Jess.. samme som sist. Verst i starten av svangerskapet. På det verste drakk jeg 6 liter pluss minus [emoji849]

Oh yes! Godt å se det ikke er uvanlig[emoji28] Må drikke vann når jeg er oppe på do om nattan også[emoji85] som om jeg ikke må nok på do fra før[emoji6]

Ja, det var en av de første svangerskapstegnene mine! Pleier normalt å drikke 1.5-2 l på dager jeg trener, men plutselig var jeg tørst på vann med isbiter hele døgnet. Har alltid en stor flaske vann på nattbordet, men nå må jeg fylle på den i løpet av natta!

Er helt vanlig, ikke bare skal du hydrere deg selv, men du skal også ha nok væske til livmor osv [emoji4]

Back
Topp