Tørste

Gullis!

Elsker forumet
Herlighet, flere som drikker litervis etter fødsel? Kan ikke huske det var så ille sist. Står opp om natten for å drikke, det har aldri skjedd før. Lille som tapper meg for væske kanskje☺️☺️Eneste positive er at blodtrykket stiger litt med økt væskeinntak da!

Godt å høre at det er fler!!

Haha, jeg sa til mannen at jeg lurer på om jeg har fått diabetes! :D :p
Drikker litervis, og fortsatt like tørst!!

Ja!! Herremin, aner ikke hvor mye jeg drikker om dagen, men kan ikke røre meg uten å føle at jeg tørker ut verre enn sahara ørkenen :p

Ja!! Herremin, aner ikke hvor mye jeg drikker om dagen, men kan ikke røre meg uten å føle at jeg tørker ut verre enn sahara ørkenen :p

Kjenner godt til det.
Men hos meg ble det ekstra ille i det baby begynte og suge også. Som om baby dro ut siste rest av veske jeg hadde i kroppen. Så jeg må alltid finne meg god drikke når jeg skal sette meg til å amme også.

Mannen, og Mor fant alltid til meg på autopilot så jeg håper de er like flinke etter denne har kommet :)

Samme her, tørst konstant, uansett hvor mye jeg drikker. I tillegg til fullamming så svetter jeg sikkert flere liter om natten i nattesvette også, så kroppen trenger tydeligvis MYE væske. Selvom jeg drikker ivei ser jeg på urinen at jeg fortsatt er litt dehydrert :(

Back
Topp