Tørst?

Villrosa

Elsker forumet
Septembergull'17
Januarlykke 2019
Er det flere enn meg som er mer tørst enn vanlig? Føler meg helt uttørka, og drikker vann hele tida... I går kveld spiste jeg litt salt mat til kvelds og endte opp med å drikke sikkert 1 liter vann i løpet av natta (og måtte selvfølgelig på do x-antall ganger). Husker jo egentlig at jeg var ekstra tørst, særlig på kveldene, forrige graviditet også... men like plagsomt uansett!!

har vært litt værre de siste par dagene, har så tørr luft på jobb at jeg kjenner meg helt uttørka om dagen, og drikker masse (så må gå masse på do også...).

Jeg blir mer tørst av å spise søtt også, eneste som hjelper er vann, prøver jeg å drikke juice blir det bare enda værre...

Første jeg tenker på er svangerskapsdiabetes [emoji85] kanskje greit å sjekke ut om du drikker 1 liter bare på kvelden[emoji85]

Tok
Første jeg tenker på er svangerskapsdiabetes [emoji85] kanskje greit å sjekke ut om du drikker 1 liter bare på kvelden[emoji85]
Tok nettopp sånn glukosebelastning og den var helt fin. Var nok den salte maten som gjorde at jeg ble ekstra tørst i natt :)

Back
Topp