Tørst

LykkeligRose

Glad i forumet
Jeg er så tørst! Synes jeg drikker vann hele tider og stadig fyller opp glasset. Er ikke spesielt flink til å drikke nok vann ellers. Er det bare meg eller?? Føles ut som om jeg holder på å fylle ei bøtte med vann i magen eller noe, for jeg skjønner ikke hvor det blir av heller :p

Jeg er så tørst! Synes jeg drikker vann hele tider og stadig fyller opp glasset. Er ikke spesielt flink til å drikke nok vann ellers. Er det bare meg eller?? Føles ut som om jeg holder på å fylle ei bøtte med vann i magen eller noe, for jeg skjønner ikke hvor det blir av heller :p

Du er ikke den eneste. Jeg er tørst hele tiden. Føler meg helt uttørket. Er på jobb nå, og fyller opp flaska mi rett som det er. Har ikke pleid å drikke 2 liter vann på jobb (kanskje 0,5) men nå er jeg SÅ tørst!

Det går i vann! Jeg skjønner heller ikke hvor det blir av, fordi jeg tisser jo ikke noe mer, heller mindre..

Det var et av de symptomene som fikk meg til å lukte lunta, tenkte at enten har jeg fått diabetes eller så er jeg gravid... :P

Det var et av de symptomene som fikk meg til å lukte lunta, tenkte at enten har jeg fått diabetes eller så er jeg gravid... :P

Mannen lurte også på om jeg hadde diabetes! Men det er jo nå som vi vet jeg er gravid, så har slått fra meg diabetes-frykten (og håper jeg ikke har fått svangerskapsdiabetes samtidig:p)

Er også veldig tørst, men tisser hele tiden :p og så synes jeg fordøyelsen er litt treig. Så har nok behov for alt vannet :)

Jeg er også kjempe tørst, men er ikke flink nok til å drikke siden jeg blir litt kvalm av vann. Så her går det i tørre lepper og hud.. og jeg tisser mye oftere enn vanlig så det er jo veldig rart at dere ikke gjør det :p

Jeg er også mye mer tørst enn vanlig, og er også veldig tørr i huden og på leppene. Litt usikker på om det skyldes graviditet eller en uke med veldig kaldt og tørt vær vel og merke.

Jeg merker ikke at jeg er mer tørst enn vanlig enda, men drikker likevel mer vann fordi jeg vet jeg er gravid. Er innom toalettet flere ganger i løpet av dagen

Tørst her og ;)

Jeg er også utrolig tørst. På morgenen kjennes det ut som jeg har sand i munnen :o

Det er viktig å drikke mye vann, kroppen er intelligent og sier i fra! Jeg drikker også mye mer enn vanlig :)

Back
Topp