Tørst

marima_sn

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Føler jeg aldri greier å slukke tørsten i dag.. flere som har det slik? :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Ja!! Akkurat på samme måte :) Har vanligvis problemer med å drikke nok, men drikker mange liter om dagen, hatt det slik i nesten 2 uker!
 
Ja!! Akkurat på samme måte :) Har vanligvis problemer med å drikke nok, men drikker mange liter om dagen, hatt det slik i nesten 2 uker!
Det begynte slik i går, føles ut som det aldri blir nok vann på meg..

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Enig at det er irriterende. . Heldigvis har jeg tilgang til vann, rett ved siden av kontoret mitt :)

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Jeg også :)
Er nermste kontor til lunsjrommet hvor det står et stort fint side by side kjøleskap med kaldt vann og isbiten :D
Eneste ulempe er at jeg blir så kald :p
 
Blir for tiden kjempe tørst om kvelden etter att jeg pusset tenner. Så drikker då masse vann rett før jeg legger meg og det rare er att jeg våkner opp og er kjempe tørr i munnen om morgen :( kjedelig!!! Håper det slutter snart :/
 
Jeg merker ikke så mye på tørsten, men prøver å være flinkere til å drikke vann..:)
 
Jepp.. har det sånn jeg også. Drikker vann dagen lang! Var egentlig et av de første hormonene mine.

Edit: symptomene. Ops! :p
 
Last edited:
Jeg er super tørst hele tiden, spesielt om natta og på morgenen... :)
 
Var litt bedre etter jeg kom fra jobben, men nå sitter jeg å drikker vann for harde livet igjen. .

jente 2010 ♥♥
nr 2 kommer i september 2014 ♥♥
 
Ja er konstant tørst og tørr på leppene!
Veldi irriterende...

Tørr på leppene er jeg også! Men ikke sånn supermye tørst, er mer det at jeg tvinger i meg nok vann, og sitter og tekner nå skal jeg drikke opp det glasset iløpet av de neste 20 minuttene, så må jeg løpe ut og hente et til, det skal være ferdig innen en time..
 
Har merket tørsten de siste par dagene selv...det medfører selvfølgelig flere tisseturer også :p
 
Så artig at flere har det sånn! Tenkte på det idag om det kunne være et symptom, jeg er nemlig helt desperat tørst om dagen...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
drikker masse mer vann enn vanlig, spesielt når eg er på jobb ;) Veldig greit igrunn, men litt ekkelt å kjenne på den tørsten, at nå MÅ jeg drikke vann... .
 
Blir for tiden kjempe tørst om kvelden etter att jeg pusset tenner. Så drikker då masse vann rett før jeg legger meg og det rare er att jeg våkner opp og er kjempe tørr i munnen om morgen :( kjedelig!!! Håper det slutter snart :/

Slik har jeg det og, kanskje du er litt tett i nesen? Jeg merker iallefall det. Er ukesvis siden jeg har kunnet sove med munnen igjen. Så når jeg våkner om natten og morgenen er jeg helt uttørket...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Slik har jeg det og, kanskje du er litt tett i nesen? Jeg merker iallefall det. Er ukesvis siden jeg har kunnet sove med munnen igjen. Så når jeg våkner om natten og morgenen er jeg helt uttørket...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er ikke noe særlig tett i nesen nei. Var førkjølet før noen uker siden, men anser meg som frisk nå :) og pleier heller ikke våkne med så tørr munn når jeg er førkjølet, så det er litt rart :P
 
Er tørst konstant og bøtter nedpå med vann:) også våkner jeg knusktørr i munn, nedover halsen og på lepper hver natt og morgen:-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp