Tørst!

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Andre tørstinger her? Jeg drikker mer en jeg spiser fortiden hehe... vann er det eneste som frister. Kan våkne på nettene av at jeg bare måå ha vann! Lønner seg og drikker 2 glass vann før jeg legger meg... for da må jeg ikke tisse 10-12 ganger...

BAH! :D

Er kjempetørst om dagen.. Har vannflaska med meg overalt, men springer langt fra så mange ganger på do om natten som du gjør, misunner deg ikke ;)

Er også veldig tørst. Lo litt av meg selv når frokosten bestod av en brødskive og to glass drikke ved siden av hverandre, hehe. Må ha vannflaska ved siden av senga. Og må selvfølgelig på do en gang eller to i løpet av natta. Gleder meg masse til 2024 når jeg endelig kan sove igjen, haha!

Sent from my iPhone using BV Forum

Wow, det var mange tisseturer! Jeg tisser ikke på natta i det heletatt jeg! Men når jeg våkner er blæra mi så full, så når jeg først tisser da, går det ekstremt sakte! Har også vannflaske på nattbordet, og drikker generelt mer enn vanlig.

Er også veldig tørst. Lo litt av meg selv når frokosten bestod av en brødskive og to glass drikke ved siden av hverandre, hehe. Må ha vannflaska ved siden av senga. Og må selvfølgelig på do en gang eller to i løpet av natta. Gleder meg masse til 2024 når jeg endelig kan sove igjen, haha!

Jeg håper for din del at du kan slutte å løpe på do så ofte litt før 2024 :p

Jeg hadde en sånn kveld i går. Drakk først et stort glass melk. Så fire glass vann. Så et glass pepsi max. Så to glass vann til. Var oppe tre ganger i natt. Dumme meg :P

Jeg håper for din del at du kan slutte å løpe på do så ofte litt før 2024 :p

Haha, håper jeg også :) På en annen side- hvis ikke, venner man seg sikkert til det :P Tenkte mer på nattamming og andre grunner til skriking på natta. Blir hardt å begynne på det igjen, men det er jo verdt hvert eneste øyeblikk likevel :) Og sove kan man gjør når man kommer på gamlehjem :P

Er utrolig tørst jeg også, føler nesten at jeg ikke gjør annet enn å drikke og tisse :p Prøver å begrense drikkingen litt like før sengetid, men da våkner jeg jo helt uttørket etter ett par timer. Men jeg må heldigvis bare opp 1-2 ganger på natta nå, også benytter jeg anledningen til å stikke innom do dersom jeg må opp til ungene om natta :)

Tror ikke det hjelper at jeg ikke akkurat hadde selskapsblære fra før av hehe... ja det er ganske ekstremt. Men det er ofte to ganger på rad. Kanskje nettopp vært å så går jeg å legger meg men kjenner jeg må på do igjen. Føler det er problematisk å få tømt blæren helt hver gang jeg går på do. Håper det bedrer seg jeg også. Hehe det er godt det ikke bare er jeg som er kamel fortiden hehehehe

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Veldig veldig tørst! Tenkte kanskje det kunne være de nye barnevennlige allergipillene mine. Men legen sa at det kunne nok være at jeg hadde et stort væskebehov. Vann er jo ikke det verste å trenge mye av:rolleyes:

Back
Topp