Tørst!

Millus321

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg er så tørst, jeg drikker å drikker.
Mer enn jeg sjøl egentlig "tåler" altså jeg drikker så mye at jeg føler at jeg har det helt oppi halsen.
Men jeg er forsatt tørst!

Flere som er tørste?!

Og jeg liker ikke vann.
(vet det høres helt rart ut, men har aldri klart å drikke vann :p )
Så da blir det mye saft og melk :(

Er også veldig tørst hele tiden :P og jeg drikker blandt annet vann. føler ikke at det hjelper heller. hehe. vi må sikkert bare tåle det xP

JA!!!! Er tørst konstant. Jeg må spise hver 2 time, og jeg må ikke drikke de siste 20 min før mat, og jeg må vente 20 min etter mat. Føler ejg går konstant tørst!

Jeg er også helt sinnsykt tørst....

Da ser jeg det at jeg hvertfall ikke er alene.

Jeg blir litt forskrekka over meg selv noen ganger i det jeg innser hvor mye jeg 'nettopp' slukte :P

Jeg sliter også med at jeg er trøst hele tiden. Siden jeg er kvalm, klarer jeg nesten ikke drikke, så det hjelper jo ikke på. Her går det i bare vann, det eneste som går ned av drikke. Virker som det er vanlig å være tørst, i hvert fall etter denne tråden :P Jeg husker ikke fra sist om det var slik sånn da også.

Jeg husker fra de andre gangene at be har vært veldig tørst, særlig med førstemann hadde jeg med meg flaske med vann hvor enn jeg gikk :P

denne gangen er jeg også tørst, men pga kvalme kan jeg bare drikke litt og litt for at det ikke skal komme opp igjen :/ drikker mest vann (beste jeg vet), men og litt appelsinjuice som er bra mot kvalmen i små mengder ( et glass til dagen ca). Te er også bra, men det er vel maks 2-3 kopper? Drikker uansett aldri mer enn 1.

Jeg også er tørst, og veldig ofte merker jeg det på natta.. utrolig irriterende å våkne av at man er så tørst og er helt ørr i munnen..

Jeg er også kjempetørst hele tiden i dette svangerskapet.. var ikke slik sist. Her går det i melk, vann og sitronvann. :)

Hører egentlig til november 2013, men jeg må bare slenge inn at jeg er helt SYKT tørst hele tiden selv! Slitsomt.. Føler jeg aldri blir utørst :p godt det ikke bare er meg!

Når du sier det så har jeg drukket noe helt sykt mye i det siste!

jaa samme her kan drikke flere glass om dagen. Har drikke flaske på jobb som jg fyller på endel ganger i løpet av arbeidsdagen og løper på do:)

jeg syns vann smaker ekstra godt nå. Jeg tørster hele tiden selv. i natt sto jeg opp for å drikke på natta ennå det strider litt imot hva jeg vil pga av nattetissinga

Back
Topp