Tørst!!

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Er det andre som får utrulige tørstekick!??! :)

Eg får så vanvittig lyst på drikke av og til, at eg ikkje klarer å tenke på noko anna! forestiller meg eit halvliterglass med isbitar og vatn kvar gong.. Og må snart begynne å ha ei flaske med vatn med meg kor enn eg går, for det skjer nesten alltid  når eg ikkje har drikke tilgjengeleg! ;p

JAH! drikker 2-3 mugger med vann til dagen. får liksom plutselig veldig lyst på vann.

Jepp! :-) Satt og tenkte på det en dag her, om det er normalt å være SÅ tørst hele tiden?!  Konstant tørst jo, drikker vatten som en gal! :-D

Hørtes kjent ut:) aldri vært så tørst på kaldt vann noen gang:) heldigvis har vi veldig godt drikkevann her!

Dere er ikke alene. Helt siden jeg ble gravid har det stått en vannflaske på borde til en hver tid. men vann er sunt ihvertfall :)

Tenkte på det samme selv når jeg var på jobb i dag. Jeg drakk masse, men føltes helt trørr i munnen, å det var så godt med kaldt vann! Heldigvis er det bra for kroppen :) ulempa er at man flyr på do hele tiden :p

Da er vi jammen fler :) Går md mye vann og knekkebrød her i huset.

Hehe;P Ja, som om vi ikkje kjem til å måtte springe meir enn nok på do framover, så må vi vere så grådig tørste på vatn... vatn som berre renner gjennom kroppen på ein, to, tre!:P
Snart må eg lyge på meg urinvegsinfeksjon på jobb, så dei ikkje begynner å lure :P

Var helt ekstremt tørst i starten. Har roet seg litt nå, men synes fremdeles det er veldig godt å drikke vann. ;) Vi får være glad for at det er vann og ikke brus etc. Selv om dte blir mye springing på do. ;)

sorciere_ skrev:
Er det andre som får utrulige tørstekick!??! :)

Eg får så vanvittig lyst på drikke av og til, at eg ikkje klarer å tenke på noko anna! forestiller meg eit halvliterglass med isbitar og vatn kvar gong.. Og må snart begynne å ha ei flaske med vatn med meg kor enn eg går, for det skjer nesten alltid  når eg ikkje har drikke tilgjengeleg! ;p

Ja føler med deg:) Jeg har alltid en flaske vann i vesken fordi jeg er konstant tørst:)

D var jo greit å høra at dere og er sinnsykt tørste. Igårkveld drakk eg halvannen liter vann nesten på styrten. Er sååå tørst,! Men sunt ja)d er ikke alt kipsen eg spiste idag. Er fortsatt så kvalm å trett. Stakkar småen, han kjeder seg.

Back
Topp