Tørst.......

Dorothy_1

Gift med forumet
Jeg har begynt og bli såh tørst I det siste, Drikker mye mere enn til vanlig.
Vet at ei vennine av meg sah at hun drakk gjennom hele svangerskapet sitt ( Vanlig væske Altså)
Er det flere her som har det slik...??????

[:D]

må si meg enig der ja. Tror det er fordi jeg er så mye mer varm og svetter mer enn vanlig og dette må jo erstattes.[:D]

Jeg drikker alltid mye vann så jeg er vant til å dra med meg vannflaska over alt.

Men jeg har hørt at det er ekstra viktig å drikke mye væske når man er gravid. Skaff deg ei skikkelig vannflaske som rommer en del (min rommer 1 liter), så du kan dra med deg når du ferdes rundt omkring.

jeg er derimot ikke så flink til å drikke vann.....blir litt kvalm av det nå for tida,men har fått ett tips av jordmor.Hun sa jeg kunne dryppe litt sitrondråper oppi....selv om det heller ikke hørtes så godt ut...[&:]

Ja, jeg er veldig tørst og drikker mye mer enn vanlig (det skal man også gjøre). Om morgenen føler jeg meg likevel rett og slett dehydrert og starter alltid dagen med et glass vann.

Å ja! Og for meg har det bare tiltatt jo lenger ut i svangerskapet jeg kommer. Jeg drikker uante mengder vann om dagen, bare så synd det nesten ikke er plass pga. den store magen. Går rundt med et vannglass eller en vannflaske hele tiden. Det er visst helt normalt.

Prøv gjerne en dæsj med "Roses Lime" oppi vannglasset i stedet for sitron. Det er veldig godt! Eller press litt frisk lime oppi.

Halloen.....
Jeg synes det er godt med Iskaldt vann med Isbiter og ei sitron skive oppi det...... [:D]

Tror det er ganske vanlig det.....godt med noe friskt når man er gravid! en vennine av meg fikk dilla på isbiter!! knasket de døgnet rundt!!![:D]

Jeg drikker og tisser om hverandre ... [&:] må alltid ha med meg vannflaska, men nesten farlig å gå ut uten å vite hvor nærmeste do er..

Back
Topp