Tørst/tørr i munnen.

Hybelharen

Elsker forumet
Er det noen av dere andre som sliter med å være tørst/tørr i munnen? Spesielt på natten er jeg veldig tørst. Våkner flere ganger og er helt uttørket i munnen. Føler at uansett hvor mye jeg drikker så hjelper det ikke. Det går fort en og en halv liter på natt. Om det er mye elle ikke vet jeg ikke, men jeg drakk nok for lite vann før jeg ble gravid. Nå drikker jeg mineralvann for å ikke miste så mye salter. Har dere forslag til hva annet jeg kan gjøre? Det er kanskje noen sugetabletter eller noe som er bedre enn ørten dobesøk :p Jeg er tørst på dagtid og, men da er det ikke så kjedelig med doningen. Men munnen er fortsatt tørr.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Blir ikke Så tørst men er tørr i munnen og metall smak. Tygger mye tyggis :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er veldig tørst, men så er jeg i syden også. Men jeg mener jeg ble det med de to andre også
 
Det blir litt tyggis, men det er lite praktisk på natt :p Jeg må vel bare drikke og gå på do. Det har kanskje litt å si at det er sæ varmt som det er også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har samme problem som deg. Føler meg fullstendig dehydrert på morgenen selv om jeg er flink til å drikke vann! Er skikkelig irriterende, for føler at jeg blir ekstra øm og stiv i muskulaturen av det og.

I sverige finnes det en væskeerstatning som heter resorb, tror jeg skal ta en slik i dag :) finnes i norge og, men usikker på hva det heter. I sverige er det brusetabletter, men tror det finnes i "ferdig form" i norge.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er i Sverige nå, så kanskje jeg må se om jeg finner det her.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er i Sverige nå, så kanskje jeg må se om jeg finner det her.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du finner det på apoteket :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp