Tørst om kvelden/natten

JayCee

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Juligull2021
Noen andre som sliter med tørste om kvelden/ natten? Jeg kan våkne midt på natten og det er Sahara i munnen :knegg:
Og visst jeg drikker så går det en halvtime, så må jeg opp på toalettet :confused: nattesøvn eksisterer nesten ikke lenger :wtf:
 
Noen andre som sliter med tørste om kvelden/ natten? Jeg kan våkne midt på natten og det er Sahara i munnen :knegg:
Og visst jeg drikker så går det en halvtime, så må jeg opp på toalettet :confused: nattesøvn eksisterer nesten ikke lenger :wtf:
Har merket at jeg er mer tørst på kvelden og natten i det siste så jeg har alltid en flaske med vann på nattbordet, men det resulterer jo da selvsagt flere turer på toaletter ila natten! Slik som nå :p. Og da får jeg ikke nødvendigvis sove igjen med det første heller! Vi får ta det som trening på lite søvn, selvom det er nå vi skulle hatt mest :joyful:
 
Var sånn for en stund siden. Det som hjalp var å ha vann på nattbordet. Gikk over etter en stund, ikke plaget med det lenger.
 
Sniker.. Jeg hadde det sånn mot slutten av graviditeten, og det ble verre etter fødsel :hilarious: var så vanvittig tørst, både natt og dag, de første månedene! Kanskje lenger også :hilarious: har fremdeles flaske ved senga, men drikker ikke like mye lenger, selv om jeg ammer på natt fremdeles:D baby er født juli 2020
 
Drikker dere ikke nok pp dagtid da? Viktig med jevnt med drikke gjennom hele dagen :D
Om jeg er tørst på kvelden har jeg vært litt sløv på dagen.. :p
 
Drikker dere ikke nok pp dagtid da? Viktig med jevnt med drikke gjennom hele dagen :D
Om jeg er tørst på kvelden har jeg vært litt sløv på dagen.. :p
Kan ikke snakke for de andre, men jeg drikker nok ila dagen men er tørst på natten uansett. Vi alle er forskjellige og tror vi alle vet at vi bør drikke nok om dagen.
 
Kan ikke snakke for de andre, men jeg drikker nok ila dagen men er tørst på natten uansett. Vi alle er forskjellige og tror vi alle vet at vi bør drikke nok om dagen.
Dessverre veldig mange som ikke er klar over det.
Men veldig fint at du vet det :)
 
Drikker godt på dagen, men må alltid ha vann på nattbordet og tar jevnlig slurker gjennom natten. Ikke nødvendigs så ekstremt tørst, men blir veldig tørr i munnen. Ikke svangerskapsdiabetes her.
 
Back
Topp