Jeg er så forferdelig tørst, men får bare ikke i meg nok væske. Dels fordi jeg kaster opp en del og derfor er det ingenting som frister. Får ikke i meg juice, blir for mye syre i magen. Får ikke i meg farris selv om jeg er veldig glad i det/annet kullsyreholdig, for da eser magen ut og jeg blir enda mer kvalm. Får ikke drukket bare vann, da jeg bare blir kvalm og brekker meg av det. Ikke melk, da det skaper magevondt og deretter luft/løs mage. Ikke sjokomelk da det både blir vondt i magen, i tillegg til at det blir ekkel smak som sitter igjen bak på tunga mot svelget. Kaffe har jeg ikke drukket på ukesvis, brus liker jeg ikke, selv om jeg har forsøkt det også, og ikke te (forskjellige typer), blir uvel. Tynn, utvannet saft (flere typer) har funket litt til nå, men nå er det også for mye syre, særlig etter å kaste det opp flere ganger i døgnet.
Jeg begynner å bli desperat! Spiser en del frukt, melon/mango m.m. for å få i meg væske på den måten, men det er langt på nær nok, i tillegg til at jeg kaster opp mye av det igjen.
Hva skal jeg gjøre? Må snart få i meg væske intravenøst hvis dette fortsetter slik. Gode råd mottas med STOR takk!
Jeg begynner å bli desperat! Spiser en del frukt, melon/mango m.m. for å få i meg væske på den måten, men det er langt på nær nok, i tillegg til at jeg kaster opp mye av det igjen.
Hva skal jeg gjøre? Må snart få i meg væske intravenøst hvis dette fortsetter slik. Gode råd mottas med STOR takk!
Last edited: