tørrtrening av babymagen ;)

*Har fått en engel*

Glad i forumet
Her er min babymage... hehehehe... sånn går eg om kveldene. oppblåst som bare det. tørrtrening til den skikkelig magen kommer :P hihihihi... min kjære mente eg va klekkeklar (GJETT om han får sjokk når magen VIRKELIG slår til... hihihi)

det beste på menyen for tia: Grønnsakssuppe, og fruktblandig med yougurt på :)))) mmmmmmmmmmmmm...... vi koser oss :)

Så flott mage, skikkelig babymage ja, litt oppblåst eller? Den var uansett veldig fin, er i grunnen slik min mage også er om dagen [:D]

Godt du koser deg, har blødningene gitt seg forresten?[:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Så flott mage, skikkelig babymage ja, litt oppblåst eller? Den var uansett veldig fin, er i grunnen slik min mage også er om dagen [:D]

tuuusen takk for det :)))) ja GANSKE oppblåst :) fikk sjok første kvelden den var sånn ;)

blødningene har gitt seg, fikk svar på første hcg måling i dag som var på over 51 000, og ska måle den opp mot en ny stigning vi tok i dag som eg får vite på fredag :) så HÅPER den stiger som normalt :) men føler meg ganske gravid om dagen. ligger å rooooper etter elgen, føler igrunnen at eg roper etter hele elg familien, og snart hele slekta :) hehehe... så tror nok den stiger fint :)

pluss at eg ska jo på ny UL den 9.juli, så etter den så e eg nok GANSKE sikker på kordan eg ligger ann og kan slappe dønn av. e egentlig begynt å gjøre det, men med LITT tilbakeholdenhet :) men det e nok normalt :)))

TAKK for at du lurer sperminator :)))) du e skjønn du :)

Så fin mage du har fått[:D]
Nesten sånn ser jeg også ut om kvelden, hvis jeg har klart å få i meg noe mat i løpet av dagen da.

Godt å høre at blødningene har gitt seg. Krysser fingrene for deg.

tuuuusen takk alle sammen. sku bare ønske at det ba BABY mage :) hehehe.. at eg va 4-5 mnd på vei slik det ser ut nå :) hihihihi....

men eg ser/merker at eg har noe å GLEDE meg til da :) og det beste kommer jo etterhvert når det faktisk er en baby inni der som sparker fra seg :) heheheh :))))

ORIGINAL: Ønsker en engel

ORIGINAL: *Sperminator*

tuuusen takk for det :)))) ja GANSKE oppblåst :) fikk sjok første kvelden den var sånn ;)

blødningene har gitt seg, fikk svar på første hcg måling i dag som var på over 51 000, og ska måle den opp mot en ny stigning vi tok i dag som eg får vite på fredag :) så HÅPER den stiger som normalt :) men føler meg ganske gravid om dagen. ligger å rooooper etter elgen, føler igrunnen at eg roper etter hele elg familien, og snart hele slekta :) hehehe... så tror nok den stiger fint :)

pluss at eg ska jo på ny UL den 9.juli, så etter den så e eg nok GANSKE sikker på kordan eg ligger ann og kan slappe dønn av. e egentlig begynt å gjøre det, men med LITT tilbakeholdenhet :) men det e nok normalt :)))

TAKK for at du lurer sperminator :)))) du e skjønn du :)

Hehe, men hvis du roper på hele elgefamilien er jo det et veldig godt tegn [8D]

Høres ut som det går rette veien for deg og spiren tombs up for that [:D] Har god tro på at dette går rette veien, og at du får se ditt lille nurk om ca 8 mnd til [:D]

Godt at det ikke bare er meg som er så oppblåst[:)]

Fin mage [:)] Godt å høre at blødningen har stoppet og at hcgèt var så høyt [:)]

tuuuuuuuuusen takk alle snupper... dåke e jo bare såååååååå HÆRLIG :)

håper det går BRA med dere alle og at vi møtes til slutt med babybilder av NURKA våre :))))))

Rart det der med magen så tidlig....på morgenen er den nesten helt flat, men på hvelden ser den ut som en skulle ha vært fødeklar... fin mage du har[:)]

Back
Topp