Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har både sexy hair og fudge, som jeg bytter litt på.
Define sin er grei, men den varer ikke så lenge og har man mørkere enn lyse brunt så får man fort et litt gråshimmer som ikke er veldig lekkert Define er grei til de 60-70 kr man betaler altså!
Dusj er jo det beste om man kan. Men dersom det blir KS for eksempel, er det jo ikke mulig de første dagene, og da kan det være greit å ta litt tørrsjampo i håret, slik at det ikke blir så fett hvertfall. Og hender jo at av man av ulike årsaker ikke får dusjet med en gang etter fødsel også
Men om du har mista mykje blod, eller har tatt KS så er det kanskje ikkje så lett om forma er på bunn :/ greit å ha eit alternativ om enn ikkje kjem seg ut av senga
hehe, er sikkert kjempe godt med dusj etter å ha fått ut babyen, men man pakker jo det man selv ønsker så for de som ønsker å pakke ned tørrshampo så er det greit med tips om hvilke som funker. KMS sin f.eks, funker IKKE!!
Å DJISSES, Har ikke begynt å tenkt tanken på den fødebæggpakkinga, men bør vel kanskje begynne..
Tror jeg kanskje skal handle inn litt monstertruser først, så får vi vel ta ett steg av gangen etter det.
Må få bestilt noe makeup og kremer også slik at det er i box.
De aller fleste sykehus har også vaskehette det er genialt! Den blir varmet i mikro i 30 sekunder og settes på hode og gnis inn i noen minutter også er det så godt som nyvasket