Tørrhoste

kr.sand

Glad i forumet
hei.
lille tulle her er blitt veldig forskjølet, snørreste og har en veldig stygg tørrhoste. Det går veldig utover nattesøvnen også.
Noen som vet om det er noe jeg kan gi henne å drikke evt. som kan hjelpe på hostingen??
som kan smøre halsen litt?
[&o]
 
Jeg tror det finnes hostesaft for så små barn, jeg ga Johanne litt da hun var forkjølt for en stund siden.
 
gjør det?? virket det også fort da?
søt søt hun er forresten![:D]
 
Heisann[:)]

Har pleid å gitt hostesaft og nesespray viss de er tett i nesen eller snørrete. Det har iallefall hjulpet etter noen dager[:)]
 
Tusen takk. Jada det virket men husker ikke hvor fort. Hun er litt snørretenå men da bruker jeg bare saltvannsdråper, så blir det sus i sakene.
 
jeg prøver å sikte inn noe morsmelk i nesen på hun, men det begynner å bli ganske vanskelig nå som hun er blitt så stor.[&:]

men den hosten altså... hmm, vi får vel holde ut i natt til vi kommer oss på apotektet i morgen. hvordan går det Cecilie?godt å være på nett igjen? tror kanskje jeg og Thea kommer oppover i neste uke muligens?? planer da og fremover?
 
Hehe..[:D] Ser det for meg at spruten står inn i nesen hennes[:D]

Det er deilig å være tilbake for fult[:)]
Kommer dere kanskje oppover neste uke? Så gøy....[:D][:D] Har ingen planer da.[;)]
 
ja, må bare sjekke litt flytider og økonomi og sånn, så gir jeg en lyd.
hvordan går det med den lille nyfødte til venninnen din?
Nå skal jeg snart se LOST, første episoden i andre sesong,[:D] gleder meg! det har vel du kanskje lest på msn allerede...hehe
 
Det går kjempe fint med henne, hun har lagt godt på seg er rundt 1400g no[:)]

Kunne ikke unngå den meldingen der på msn....hehe. Synes du hadde fått deg et litt rart navn, tenkte jeg først...[:D]
 
Dy nye episodene starter jo ikke før i oktober/november
 
nei, ikke i Norge nei, men jeg kjenner en som jobber i tvnorge som får tak i de før, de har jo begynt i USA på onsdag som var[:D]
 
ÅÅÅ, jeg som ropte til sambo med en gang jeg leste det, SETT PÅ TVNORGE!!!,å så var det bare gamle episoder
 
sender de gamle episoder på tvnorge nå i kveld?
 
Back
Topp