Tørre nipler?:-P

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Herregud puppene mine lever et annet liv for tiden. Ikke nok med at de er superømme, i tillegg har de fått kviser(!!!!), og jeg har aldri hatt kviser før! Men sliter også med at niplene er kjempetørre, faktisk så tørre at de flasser(?!!!) Smører meg hver dag.. Hvorfor?

Sent from my iPhone

Herregud puppene mine lever et annet liv for tiden. Ikke nok med at de er superømme, i tillegg har de fått kviser(!!!!), og jeg har aldri hatt kviser før! Men sliter også med at niplene er kjempetørre, faktisk så tørre at de flasser(?!!!) Smører meg hver dag.. Hvorfor?

Sent from my iPhone

Mine er også tørre..... Smører og smører...

Min å.. så er sikkert normalt :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Samme her! Kanskje fordi området rundt blir større?

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine er alltid tørre syns jeg.. Skulle nok skaffet meg en krem ja..

Gå på apoteket og kjøp Purelan :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Det skal jeg notere meg :) takk

Var litt stresset i det jeg skrev. Var ikke meningen å bli kommandant. :p Denne er det som er vanlig å bruke i ammeperioden for å motvirke sårhet. Den er nesten som en vaselin så et ammeinnlegg kan være greit å bruke med. Men den virker! :)

Jg flasser litt, ser ut som de er litt tørre, men nesten så jeg heller tror det er litt størknet veske som har kommet ut... At puppene har begynt å forberede seg.

Var litt stresset i det jeg skrev. Var ikke meningen å bli kommandant. :p Denne er det som er vanlig å bruke i ammeperioden for å motvirke sårhet. Den er nesten som en vaselin så et ammeinnlegg kan være greit å bruke med. Men den virker! :)
Haha satte da bare pris på tipset jeg :) høres flott ut!

Bruker litt marrocanoil som jeg vanligvis bruker til håret, har funket så langt, men den fra apoteket skal jeg sjekke ut :)

Er vel fordel å behandle og forebygge så alt er klart til ammingen

Vaselinbasert krem er bra. :)
Er fordi brystvevet strekker seg. Selve nippelen har litt problemer med å "følge med". ;)

Back
Topp