Tørre kløende brystvorter...

Hønemor

Flørter med forumet
..det har jeg plutselig fått ;P..Flasser litt gjør de og.Er det vanlig? Flere som har det??

Usj, ja, det har jeg å :(.. Hadde det forrige svangerskap å... Men til gjengjeld var jeg aldri sår eller plaga med de mens jeg ammet :p

Sent from my iPad using BV Forum

Purelan (100% lanolin) fra madela er gull! Det er foresten det beste jeg har brukt i sår bleie stump!

Ser man det ja..Så det er kanskje vanlig da ,siden det er flere ?! ;) Det er litt plagsomt.Men det som plagde meg mest avr at jeg trodde dette var unormalt :P Hvor får man kjøpt Purelan?

På apotek eller babybutikker :) det er ment til å bruke på såre brystvorter. De er gode mot tørre lepper også :)

Klør ikke (enda?), men har tidvis tørre ser jeg ja... Smører med Dr. Lipps eller hva den heter:)

Brystvortene mine er som vanlig! Men resten av kroppen derimot er så tørr og flasser... SLITSOMT! Det er et prosjekt hver gang jeg dusjer. Først Eucerin dusjolje, også smøre hele kroppen med bodybutter!! Det blir nok bare værre også, ettersom vinteren er her nå :(

Omega 3 ladies ;) anbefaler san sin. Dyr men super!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg klarer ikke å svelge piller... De er ikke særlig deilig når de kommer i retur..

Jeg har også det. Bruker miniderm fuktighetskrem på brystvortene og ellers på kroppen. Veldig god krem :-) fåes på apotek :)

Back
Topp