Tørre hender

FirstTimer☺️

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sommerfuglene
Andre som sliter med rue fingertupper? Vasker hendene så ofte at jeg vegrer meg for å ta på lille for jeg er så ru på fingrene:( Noen som har noen råd? Prøver håndkrem, men funker ei.

Prøv både håndkremen og håndskrubben fra l'occitane, de er fantastiske :)

Bruke engangshansker noen av bleieskiftene for å redusere antall håndvask? Jeg har også innmari ru fingertupper og tørre hender pga mange bleieskift og vurderer det selv. Liker det egentlig ikke fordi føler jeg ikke har like god kontakt/ kontroll. Men viktigere med myke hender!

Har hatt samme problem, helt til noen anbefalte en krem fra body shop : Hemp hand protector. Litt dyr, men verdt det ! Smør hver kveld når du legger deg, kjennes veldig fet ut ..men den trekker inn veldig raskt. Tar ikke lang tid før hendene er myke igjen (Har prøvd veldig mange håndkremer)

Jeg er også fornøyd med Hemp Protector fra Bodyshop. Har den siste tida også brukt Aloe Propolis Creme for hele kroppen fra Forever Living :) Denne skal ifølge forhandler også kunne brukes å baby, men har ikke forsøkt det selv :)

Pass på å bruke en mild håndsåpe også, gjerne uten parfyme. Litt mer skånsomt for hendene.

Vi bruker Neutral håndsåpe, også smører jeg meg med håndkrem når det blir ille.

Pass på å bruke en mild håndsåpe også, gjerne uten parfyme. Litt mer skånsomt for hendene.

Vi bruker Neutral håndsåpe, også smører jeg meg med håndkrem når det blir ille.
Hm...det har jeg ikke tenkt på. Får bytte såpen i dag! Takk for tips:)

Back
Topp