Tørre hender!

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Noen andre som opplever veldig tørre hender? Smører meg hele tiden, men knokene og mellom fingrene svir og sprekker. :( Tips til en god krem?

Decubal, og Eucerin med karbamid, og Dr. Greves håndkrem. Disse har hjulpet meg :)

Ekstremt tørr på den ene handa. Bruker en som heter SOS hand. Mener den er fra VITA om jeg ikke husker feil.
En av de beste kremmene jeg har prøvd i allefall. Tørker fort inn.

Jeg har alltid tørre hender og finner ingen ring som duger. :/ Enten blir det skylt bort i vask eller så er det for fett.

Noen andre som opplever veldig tørre hender? Smører meg hele tiden, men knokene og mellom fingrene svir og sprekker. :( Tips til en god krem?
Plagdes med det mye før. Nå er det skjeldent. Bruker håndsettet til mary kay. Ufattelig bra. Til og med gubben får babyhender.

ImageUploadedByBV Forum1412279992.466222.jpg
Har ekstremt tørre hender hele året (er frisør, så har typisk tørre frisørhender:p) å har prøvd ALT!!! Å denne er den jeg kan anbefale på det varmeste!!:)

Er veldig tørr på hendene og veldig tørst for tiden. Men tror det har noe med været å gjøre. Prøver å smøre meg med forskjellige kremer, men den med best virkning er L'occitaine :)

Back
Topp