Tørre hender

kinemorB

Glad i forumet
Har en liten pode som er veldig tør på hendene... Han spiser mye på de, så er jo vanskelig å smøre de med noe, noen tips?

Husker dette med mine to første ja! Er bare i en periode.. men ja, babyolje funker bra her.. om dem har vært veldig tørr på kroppen også, så bruker jeg en god del i badevannet (men bader ikke hverdag her da, for både jeg og barna har hud som ikke tåler det);)
Ellers har jeg smurt med a-krem (brun krukke) når de sover eller er i ferd med å sovne..

☆★hilsen meg★☆

Husker dette med mine to første ja! Er bare i en periode.. men ja, babyolje funker bra her.. om dem har vært veldig tørr på kroppen også, så bruker jeg en god del i badevannet (men bader ikke hverdag her da, for både jeg og barna har hud som ikke tåler det);)
Ellers har jeg smurt med a-krem (brun krukke) når de sover eller er i ferd med å sovne..

☆★hilsen meg★☆

ja a-krem kan jeg bruke ja, det var lurt :)

Du kan jo bruke votter/sokker på hendene når han sover og krem på hendene? Unguentum er bra og feit, den er heller ikke farlig å "spise" (kan brukes på såre brystvorter uten å tørkes vekk før babyen ammer) :)

ja a-krem kan jeg bruke ja, det var lurt :)

Den er mye brukt her.. både jeg og døtrene blir fort tørr i huden, og den funker kjempe bra! Er tykk og fin krem:)

☆★hilsen meg★☆

Back
Topp