Tørre hæler

Marrylou

Forumet er livet
Julibaluba 2017
It's gonna be May 2019
Hva er ditt beste tips for å få myke fine hæler?
 
Smør ofte! Helst daglig, f.eks etter hver dusj. Fil også regelmessig, typ 1-2 ganger i uken. Når man er flink til å smøre regelmessig og beina blir myke kan man stort sett kutte ned på filingen også.
 
Smør ofte! Helst daglig, f.eks etter hver dusj. Fil også regelmessig, typ 1-2 ganger i uken. Når man er flink til å smøre regelmessig og beina blir myke kan man stort sett kutte ned på filingen også.

jeg synes det er sååååå tiltak å file:hilarious: skulle ønske det fantes en magisk kur mot tørre hæler som henger fast i sengetøyet:hilarious:
 
jeg synes det er sååååå tiltak å file:hilarious: skulle ønske det fantes en magisk kur mot tørre hæler som henger fast i sengetøyet:hilarious:

Jeg bruker den elektriske til Scholl og elsker den. Tar 30sek pr. fot, gjør det en morgen i uken før dusjen. Den har hjulpet mye her i huset :)
 
jeg synes det er sååååå tiltak å file:hilarious: skulle ønske det fantes en magisk kur mot tørre hæler som henger fast i sengetøyet:hilarious:

forsåvidt kan footpeeling sokker (babyfoot) være noe, men man må fortsatt smøre regelmessig for å holde på effekten etter behandlingen. Skal ikke brukes om man er gravid og man bør unngå sol en uke eller to på føttene etter behandling, da syrene som fjerner hard hud også gjør en mer solsensitiv og solbrenthent på beina er helt grusomt.
 
For meg hjelper det å smøre masse med en god krem etter dusj og ta på sokker og sove med det :)
 
En kjapp runde med fotfilen etterfulgt av Soap & Glory sin «Heel genius» fotkrem (kjøpt på Boots) på kvelden holder det i sjakk for min del, når jeg husker det…. #tiltak ja.
-var og tok pedikyr for to uker og da hadde de betraktelig sterkere lut for å ordne opp med min harde hud her og der, har vært helt strålende siden. Meeeen, det koster jo såklart en del!
 
Back
Topp