Tørre brystvorter

FruGlad

Elsker forumet
(Samme som på juli)

Synes brystvortene mine har blitt så tørre i det siste. Smører med krem hver dag, men nå ser det ut som om de sprekker opp! Er verken sårt eller vondt. Flere som har/har hatt det sånn? Noen råd?

Jupp, helt ekstremt, flasser rundt på det brune området og klør... hjelper ikke å smøre heller, kun akkurat der og da... [:'(]

Bruker dere vanlig krem eller har dere prøvd Nippels cream? Den hjelper her iallefall[:)]

Hvordan krem er det, da?

Jeg er tørr på selve brystvorten, helt på tuppen... Skal til legen på mandag, så kanskje spørre om noen tips da? Var litt godt å høre at det ikke bare var mine pupper som går berserk for tiden [;)] Bruker en fet krem med mandelolje i, så hadde trodd den skulle fungere...

ORIGINAL: LilleNurk2011

Hvordan krem er det, da?

Jeg er tørr på selve brystvorten, helt på tuppen... Skal til legen på mandag, så kanskje spørre om noen tips da? Var litt godt å høre at det ikke bare var mine pupper som går berserk for tiden [;)] Bruker en fet krem med mandelolje i, så hadde trodd den skulle fungere...

Den er fra Forever Living og heter Propolis creme. Genial på strekkmerker også[:D] De blir blekere hvertfall. hohoo

Jeg bruker også forever living, propolise creme. Den er veldig god på veldig tørr hud, kan være god på eksem og utslett. Og brukes mye til kuldekrem, og kan også brukes i stedenfor zink salve på barna. synes zink salven er ekkel tykk, og vanskelig å smøre ut.
Propolisen er også tykk, men ikke så tykk som zink salven.

Veldig godt fornøyd med propolisen...

Purelan Brystkrem er SUPER[:D]

Jeg var veldig tørr en periode, men etter å ha begynt å smøre Purelan, er brystvortene så å si helt fine igjen[;)][:D]

Verdt ett forsøk[:)]

Jeg vil heller ikke flasse på puppene! Krem skal kjøpes inn...

Unungentum M bruker jeg! Fungerer veldig bra! [:D] billig også!

Kan også brukes på såre brystvorter når man ammer, og man trenger ikke vaske dn vekk før babyen spiser! [:)]
Pluss super på sår rumpe og tørre flekker i huden! [:D]

Jeg bruker Lana Care.. Synes den har vært veldig fin igrunn.. Brukt den noen uker nå. Trenger ikke ta den bort før man skal amme osv.. =)

Back
Topp