Tørr

Real

Gift med forumet
Jenta mi er av og til så tørr i panna. Røde tørre flekker. Det klør tydeligvis, for hun klorer seg veldig.
Noen tips til hva man evt kan smøre på?

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1368620581.715498.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1368620581.715498.jpg
    119 KB · Visninger: 20
Aderma liker jeg godt :-)

Begge mine og jeg har atopisk eksem og aderma sin krem funker kjempe bra :) finn en med lite vann i :)

Jeg ble anbefalt mildison av hs.. inneholder litt kortison og er reseptfri.. ble anbefalt denne siden hs mente det så ut som eksemsflekker..

ImageUploadedByBV Forum1368644504.818928.jpg denne synes eg er god. Bruker den på sår rumpe, men prøvde den på tørr hud under leppa ein dag og dagen etter var det heilt bra! Han suger seg på leppa heile tida så det kjem jo tilbake men virka iallefall når det var veldig tørrt.

bare lurer... hva tolker dere som sår rumpe? er det rødhet eller blødende sår?

For her er Ailo som regel rød i rompa, noen ganger i ene armhule og litt rundt eh, pungen...

Hva bør jeg smøre me da? når bruker man sinksalve egentli?

Er helt grønn jeg o.O

Sår rumpe for meg er rød stump. Blir hun rød, smører jeg med natusan zink, og da er det som regel fint igjen etter et par dager.

Rød rumpe er sår rompe for meg. Vi bruker dom regel ingenting, bare på natta eller om han blir sår. En krem som er utrolig bra på sår rompe heter. ... Kommer jo ikke på det nå:confused::p skal se når jeg kommer hjem:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Sier bare inotyol! Beste rumpe salven noen sinne :p

Sier bare inotyol! Beste rumpe salven noen sinne :p
Ja det var den jeg ikke huska navnet på:p knallgod!!!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp