Tørr rundt munnen

Blitz

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei! Har aldri hatt tørre lepper eller vært tørr rundt munnen før. Men no dei siste ukene har jeg fått sanne tørre flekker rundt munnen.. tørt og rødt...
Er ikke særlig pent.. haha..
Flere som sliter med dette no under graviditeten?

Hei! Har aldri hatt tørre lepper eller vært tørr rundt munnen før. Men no dei siste ukene har jeg fått sanne tørre flekker rundt munnen.. tørt og rødt...
Er ikke særlig pent.. haha..
Flere som sliter med dette no under graviditeten?

Veldig tørr!

Jeg har opplev den siste uken å få tørre lepper og så kjennes det ut som jeg har spist mye salt.
Du vet den følelsen når du har spist popkorn og leppene krymper litt inn p.g.a av saltet.. Blir litt nummen...
Merkelige greier asså...

Jeg er også helt sykt tørr, aldri opplevd før graviditet! Kjennes ut som jeg må ha vann 24:7..

Tegn på at man får i seg for lite veske er at man får tørre lepper - er i hvertfall slik for meg

Tegn på at man får i seg for lite veske er at man får tørre lepper - er i hvertfall slik for meg

Er ikke tørre lepper, er rundt munnen :p
Men væske får jeg nok av :) kanskje litt for mye, hehe.

Men er nok dissa hormonene (igjen) som forandrer kroppen :)

Er ikke tørre lepper, er rundt munnen :p
Men væske får jeg nok av :) kanskje litt for mye, hehe.

Men er nok dissa hormonene (igjen) som forandrer kroppen :)
Ja kroppen kan rett og slett merkelig under svangerskapet :) Alt var som vanlig (nesten) sist mens denne gangen er alt annerledes

Jeg er også tørr rundt munnen, og generelt andre plasser.. Kjedlig! Prøver å være flink å drikke vann, men vanskelig når man er operert i magen og ikke kan sluke et glass av gangen :p

Back
Topp