Tørr på hender og føtter.

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Snuppa er 12 dager og hun er så tørr på hendene, armene, bena og føttene. Hun fikk i seg for lite mat på sykehuset og opplevde at hun ble en del tørr og det er sikkert det som flasser av nå. Men er det noe jeg kan bruke på henne for å gi henne litt fuktighet?
 
Det er helt vanlig at de flasser. De bytter hud etter å ha ligget i vann i magen. fuktighetskrem vil ikke hjelpe noe særlig ;)
 
Signerer hun over.. helt vanlig. De bytter alle huden etter å ha ligget i magen.. :)
 
Det går over, men fikk tips av helsesøster å smøre litt babyolje på de flassede områdene før bading og droppe babyolje i vannet:)
 
Hvor lenge bytter de hud på denne måten egentlig? M i n er 1 mnd og har det fremdeles i panna
 
Jeg var på helsestasjonen i dag og fikk da beskjed om at jeg gjerne kunne smøre min lille.
Han er tørr på armer og ben
 
Jeg var på helsestasjonen i dag og fikk da beskjed om at jeg gjerne kunne smøre min lille.
Han er tørr på armer og ben
Jeg har kjøpt bio-oil og lurer på om jeg kan smøre henne litt med dette. Skal på helsestasjon i morgen, så skal spørre :)
 
Jeg har kjøpt bio-oil og lurer på om jeg kan smøre henne litt med dette. Skal på helsestasjon i morgen, så skal spørre
Bio oil vet jeg ingenting om... men jeg fikk først beskjed om å prøve babyolje i badevannet, jeg gjorde det.... men det funka dårlig, derfor har jeg nå gått over til fuktighetskrem
 
Bio oil vet jeg ingenting om... men jeg fikk først beskjed om å prøve babyolje i badevannet, jeg gjorde det.... men det funka dårlig, derfor har jeg nå gått over til fuktighetskrem
Jeg skal spørre i morgen. For syns det ser så ugreit ut [emoji14] olje i vannet har ikke gjort så mye her heller.
 
Hendene har blitt bedre, men fortsatt tørr på føttene. Jordmor sa jeg kunne smøre litt med olje, men viktig at det ikke ble for mye pga man kunne tette porene. Ellers var det fint å ha olje i vannet :)
 
Back
Topp