Tørr på hendene

Bøllefrø<3

Glad i forumet
Septembergull'17
Septemberbarna 2019
Er det noen andre som har blitt tørr på hendene? Jeg har blitt helt sykt tørr, virker som om huden er 2 nummer for liten. Har prøvd å smøre med spenol og andre kremer, men ingenting fungerer! Noen forslag? :)

Jeg pleier å være tørr på hendene så jeg smører meg på mentolatum håndkrem, lukter godt mint men den hjelper synes jeg selv [emoji23] prøv den fra apoteket [emoji169]

Sukkerskrubb med olje eller shea er min redning. Til nød tar jeg matolje og sukker fra kjøkkenet. Hjelper veldig på mine hender.
Håper det hjelper. :D

Den fra loccitane er veldig god [emoji4] men er vel egentlig bare å blande olje og sukker ;)
Eg bruker forøvrig masse locobase om dagen (apotek, relativt billig). Både den gule og oransje varianten gjør godt på tørr hud [emoji4]

Jeg og er såå tørr! Bånd på hender og i ansiktet :/ smører og smører.. syns ikke det hjelper stort! Vet ikke om det er graviditeten eller været?!

Generelt veldig tørr i huden nå, men ja, hendene er tørre. Bruker skrubb og håndkrem fra Mary Kay, suplerer med en håndkrem fra Avène som jeg alltid har i veska.

Er ikke den steindyr? Hørt om den før, aldri prøvd. Får ta en kikk i sjappa på flyplassen i morga [emoji4]

Den er dyr, men veldig drøy i bruk, så den holder lenge. Det er iallfall et av mine beste kjøp for såre og tørre hender siden jeg bruker mye hansker på jobb. Absolutt verdt det :)

Bruker forresten idomin også, men må til sverige for å få kjøpt (eller nettkjøp...). God, feit håndkrem, god bleiesalve. Billig også [emoji4]

Er ikke den steindyr? Hørt om den før, aldri prøvd. Får ta en kikk i sjappa på flyplassen i morga [emoji4]

Mener europris har den faktisk, der er den ganske billig. Ikke så fan av den delv da[emoji4]

Elizabeth Arden eight hour cream er helt fantastisk. Vidunderkrem for alt :)

Synes den lukter litt for spesielt til at jeg klarer bruke opp tuben! Og den trekker veldig sakte inn :/ hvis ikke ville jeg prøvd den parfymefrie for sure, synes den er god på lepper osv :)

Pleier aldri å være tørr på hendene så dette her er rart og ubehagelig Hater det... men skrubber litt forsiktig å smører med fuktighetskrem

Back
Topp