tørr jeg??..

Emilie3

Flørter med forumet
Hei jenter..
jeg er ei jente på 27år, og skal vist inn på desember 2012. MEN JEG GRUER MEG..
jeg er ca 6+1 uker på vei. og jeg har holt dette tett... jeg skulle ha barn i okt2012, men mystet i uke 6..
og nå er jeg tilbake i uke 6.. har vært til legen og fått "ærklært" gravid. (siden hjemme test er ikke noe jeg stoler på)

så nå prøver vi igjen. og har kommet til uke 6... og håper på det beste :)

denne gangen er det kun samboer og ei venninne som vet.. sist tok jeg helt av.. hehe.. lærte noe dær ja..

Gratulerer så mye og velkommen hit :)

Gratulerer så mye :)

Hei! Gratulerer så masse! Jeg er og 6+1 i dag. Jeg mistet litt ut i uke 7 i mnd skiftet januar-februar. Så jeg er nok like spent som deg på hvordan dette går :-)
Har ei lita jente på litt over 1 år fra før :-)

Hei :-) Velkommen inn hit, og gratulerer så mye. Håper du klarer å ta det med ro og nyte svangerskapet. Klem

tusen takk alle sammen ;)

ja håper virkelig at jeg slapper mere av..

jeg har to flotte barn i fra før av. Men dette blir det siste svangerskapet jeg skal igjennom. (skal ha 3 barn) ;) så det blir nesten som første svangerskapet. hehe merkelig det dær ;)

barna mine er 2006 barn og 2009 barn :)

Gratulerer med spiren. Håper alt går bra denne gangen og at du får et fint svangerskap sammen med oss andre her inne.

Du var vi sammen i desember 2009 forumet? Jeg var ikke så aktiv der(var der mye men skrev lite) men synes å huske fjeset ditt

Gratulerer så mye med ny spire i magen!
Her nærmer jeg meg 6 uker, og kjenner meg nervøs for kommende uker da vi mistet i uke 10 i januar...

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye og velkommen inn hit

Back
Topp