Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff.. veldig ekkel opplevelse med MA..Gratulerer og velkommen hit Håper det går bra denne gangen og at det føles mindre skremmende etterhvert Har også hatt en ma ganske nylig og kjenner meg igjen.
Jaa, da vet du godt.. Hvor langt er du på vei nå?Gratulerer og velkommen har opplevd 2 sa og 1 ma og ikke noe man unner noen, så jeg vet hva du har gått igjennom. Nå er det bare å håpe at de klorer seg fast der inne
Hadde en MA tidligere i år, så er ganske vettskremt.. men tror jeg tørr å sette en fot inn her etter dagens test
Har akkurat funnet det ut, men er 5+0 i dag. Du da?Jaa, da vet du godt.. Hvor langt er du på vei nå?
Spennende! Er før IKM enda, men heldigvis stigning på testene, så krysser fingra for at det går braHar akkurat funnet det ut, men er 5+0 i dag. Du da?
Krysser fingrene for at det går braSpennende! Er før IKM enda, men heldigvis stigning på testene, så krysser fingra for at det går bra