Tørr jeg si hei?

Lavendel81

Forumet er livet
Assistert-jentene
Oktoberlykke 2019
Hatt masse diskusjon med meg selv om jeg tørr å komme og si hei. Vi har vært prøvere siden høsten 2015. Startet opp med prøverør i oktober. Jeg har nå nettopp hatt mitt 3 innsett. Er idag 11dpo og fikk nettopp denne kjekke testen:Heartred Håper virkelig den sitter helt til mål:Heartred

Snapchat-878002500.jpg

Så kuult! GRATULERER!! :Heartbigred

Man må jo bare si hei og håpe på det beste tenker jeg ;) Gleder meg stort til å følge deg videre :) Dette går nok bra skal du se :)

Hatt masse diskusjon med meg selv om jeg tørr å komme og si hei. Vi har vært prøvere siden høsten 2015. Startet opp med prøverør i oktober. Jeg har nå nettopp hatt mitt 3 innsett. Er idag 11dpo og fikk nettopp denne kjekke testen:Heartred Håper virkelig den sitter helt til mål:Heartred

Vis vedlegget 287866
Åååå gratulerer så masse :Heartbigred velkommen hit :welcome

Vis vedlegget 287866

åååh så moro! Gratulerer så mye og hjertelig velkommen!

Gratulerer så mye ❤️ Så gøy det er når det klaffer etter så langt tid! :D

Masse gratulerer!! Så utrolig stas! :D velkommen hit :happy:

Gratulerer så mye ❤️ Så gøy det er når det klaffer etter så langt tid! :D
Gratulerer så mye :D
Masse gratulerer!! Så utrolig stas! :D velkommen hit :happy:
Åh! Gratulerer så mye :happy093Og velkommen til oss :Heartred
Masse tusen takk :Heartred

Så kjekt å endelig kunne melde meg inn i en termingruppe, gleder meg til å følge dere :Heartred

Gratulerer så mye ❤️

Back
Topp