Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Åååå gratulerer så masseHatt masse diskusjon med meg selv om jeg tørr å komme og si hei. Vi har vært prøvere siden høsten 2015. Startet opp med prøverør i oktober. Jeg har nå nettopp hatt mitt 3 innsett. Er idag 11dpo og fikk nettopp denne kjekke testenHåper virkelig den sitter helt til mål
Vis vedlegget 287866
velkommen hit 
Hatt masse diskusjon med meg selv om jeg tørr å komme og si hei. Vi har vært prøvere siden høsten 2015. Startet opp med prøverør i oktober. Jeg har nå nettopp hatt mitt 3 innsett. Er idag 11dpo og fikk nettopp denne kjekke testenHåper virkelig den sitter helt til mål
Vis vedlegget 287866
Tusen takkSå kuult! GRATULERER!!
Man må jo bare si hei og håpe på det beste tenker jegGleder meg stort til å følge deg videre
Dette går nok bra skal du se
![]()
Åååå gratulerer så massevelkommen hit
![]()
Masse tusen takkåååh så moro! Gratulerer så mye og hjertelig velkommen!

Gratulerer så myeSå gøy det er når det klaffer etter så langt tid!
![]()
Gratulerer så mye![]()
Masse gratulerer!! Så utrolig stas!velkommen hit
![]()
Åh! Gratulerer så myeOg velkommen til oss
![]()
Masse tusen takkGratulerer!![]()

Gratulerer!
Så fantastiskgratulerer og velkommen hit
Gratulerer så mye![]()
Masse tusen takk og gratulerer så mye til dere ogsåGratulerer!!

Gratulerer så masse! Så gøy at du kom inn hitHatt masse diskusjon med meg selv om jeg tørr å komme og si hei. Vi har vært prøvere siden høsten 2015. Startet opp med prøverør i oktober. Jeg har nå nettopp hatt mitt 3 innsett. Er idag 11dpo og fikk nettopp denne kjekke testenHåper virkelig den sitter helt til mål
Vis vedlegget 287866

Ja det var kjekt å komme inn hit å treffe på degGratulerer så masse! Så gøy at du kom inn hit![]()
![]()